Мила Кунис е новото лице на Jim Beam (видео)

Една от най-секси жените на планетата според списания и фенове по целия свят, Мила Кунис, е новото рекламно лице на уискито Jim Beam.

Макар да не е образът, който мнозина биха очаквали да рекламира американския бърбън, например рок звезда или каубой, 30-годишната актриса се справя добре. Тя участва в два спота от половин минута и пет допълващи ги видеоклипа, в които дава доста от себе си.

Сред предишните рекламни лица на бранда бе Кид Рок.

Кампанията с Кунис е глобална. Тя е дело на FutureWorks, ново подразделение, създадено от рекламните екипи на три регионални криейтив агенции на Jim Beam - StrawberryFrog от Ню Йорк, The Works от Сидни и Jung von Matt от Германия. Adweek я определя като добър опит на бранда да спечели колиенти от поколението Y, родени между 1977 и 1995 г.

Ето и единия от клиповете. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски определи петролните санкции между САЩ и Обединеното кралство като „значителен удар“ по военната машина на Путин
Българският паспорт е в Топ 15 на най-силните в света
Meta и Amazon прекратяват програми за разнообразие и приобщаване в подготова за Тръмп 2.0
Жълт код за обилен снеговалеж е обявен за 10 области утре
Тръмп получи историческа присъда, но тя няма да му попречи да се завърне в Белия дом
Западът предупреждава Сирия срещу назначаването на чуждестранни джихадисти за офицери в армията
Вашингтон обяви 25 млн. долара награда за информация, която да доведе до ареста на Мадуро
Цитат на деня