Мила Кунис е новото лице на Jim Beam (видео)


Една от най-секси жените на планетата според списания и фенове по целия свят, Мила Кунис, е новото рекламно лице на уискито Jim Beam.

Макар да не е образът, който мнозина биха очаквали да рекламира американския бърбън, например рок звезда или каубой, 30-годишната актриса се справя добре. Тя участва в два спота от половин минута и пет допълващи ги видеоклипа, в които дава доста от себе си.

Сред предишните рекламни лица на бранда бе Кид Рок.

Кампанията с Кунис е глобална. Тя е дело на FutureWorks, ново подразделение, създадено от рекламните екипи на три регионални криейтив агенции на Jim Beam - StrawberryFrog от Ню Йорк, The Works от Сидни и Jung von Matt от Германия. Adweek я определя като добър опит на бранда да спечели колиенти от поколението Y, родени между 1977 и 1995 г.

Ето и единия от клиповете. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 29 септември до 5 октомври
Караджов за искания подкуп от шофьори на Роби Уилямс: Случаят е срам и позор
Перник и останалите населени места, захранвани от язовир "Студена", са без вода
Мерц: Европа не е във война, но вече не е в мир с Русия
Джей Ди Ванс: Вървим към спиране на работата на федералното правителство
Тръмп и Нетаняху се договориха за план за прекратяване на войната в Газа, подкрепата на „Хамас“ е под въпрос
Уволнени са служителите от автомобилна администрация, взели подкуп от екипа на Роби Уилямс
Рапърът Снуп Дог ще бъде кореспондент на NBC на Олимпийските игри в Италия