Момче открива най-великата суперсила във френска реклама
"Казвам се Джордж и владея силата. Тя ме кара да пътувам във времето. Мога да влизам в главите на други хора. Виждам началото на нещата. Виждам всеки. През очите на различни култури. С нея мога да стана този, който си поискам. Напълно. Истински. 1! Старт! Пред мен няма граници".
Това казва главният герой - ученик, в нова френска реклама, определена от сайта за новини от света на маркетинга Adweek като "забележителна". Едноминутното видео рекламира френската академична порграма за обучение и подкрепа на децата Acаdomia. Идеята за рекламиране е на агенция Les Gaulois, отбелязва AdsOfTheWorld.
Коя е най-великата суперсила, за която момчето говори? Ето и рекламата.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Лидерите раждат ли се, или се създават?
Лидерство |Цитат на деня
Цитат на деня |На днешната дата, 31 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Китай потвърди плановете си да изпрати астронавти на Луната до 2030 г.
Любопитно |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Китай потвърди плановете си да изпрати астронавти на Луната до 2030 г.
Любопитно |Лидерите раждат ли се, или се създават?
Лидерство |Белгия и Русия си размениха в социалните мрежи заплахи с унищожение
Свят |На днешната дата, 31 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Как богатите увеличават глобалните вредни емисии, дори когато ги намаляват у дома
Свят |Цитат на деня
Цитат на деня |KoHousing променя правилата на имотния пазар
Икономика | Advertorial |Тръмп: Намаляването на американското военно присъствие в Румъния "не е много голямо"
Свят |ADVERTORIAL
 
						Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
 
						Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
 
						 
                 
                			   
              	 
                           
                         
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
	                       
                               
                               
                           
                               
                               
                           
                               
                              
Коментари
Няма въведени кометари.