Най-добрите видео реклами на 2015 г. - финал
9 смешни, торгателни, майсторски и иновативни реклами ви представихме в рамките на няколко дни досега, под шапката на тази поредица, озаглавена "Най-добрите видео реклами на 2015 г.". Поредицата представя класиране на рекламите, според популярния новинарски сайт за маркетинг и реклама Adweek. Някои от клиповете бяха от Съединените щати. Имаше и от Япония, Испания. Днес рекламната прожекция в серията приключва с номер 1 в топ 10, по мнение на Adweek. Това е едно видео, което е по-специално за авторите. Защо?
1. "Family: Unskippable" на GEICO. Тази No.1 рекламна кампания на 2015 г., според тях, е простичка и в същото време умна, забавна и иновативна. Тя използва успешно творческа идея и хумор, за да заговори за проблем и повод за раздразнение сред интернет потребителите - preroll рекламата преди всяко видео в YouTube.
"Не можете да пропуснете тази реклама, защото тя вече свърши", казва мъжки глас зад кадър във видеото. Слеед това камерите остават включени и се вижда как актьорите замръзват, сякаш в последен кадър, докато голямо домашно куче в представения в първите секунди на рекламата американски дом се движи и... изяжда всичко на масата пред тях. С този забавляващ, неочакван момент, рекламата е станала невъзможна за прехвърляне, блокиране и пропускане за мнозина зрители в YouTube, смятат от Adweek. От сайта я наричат "unskippable".
"YouTube зрителите мразят preroll, не само защото това е едно прекъсване, но и понеже е безсмислено, с толкова много непроменени спотове от телевизията, които дори не са адаптирани към пространството му по подходящ, забавляващ начин", посочват от агенцията автор на кампанията The Martin Agency в Ричмънд, Вирджиния.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.