Невероятна инсталация в реклама на Lexus

Това красиво видео се казва "Strobe" и показва впечатляваща инсталация от последователно осветявани фигури на хора, изградена и заснета в столицата на Малайзия Куала Лумпур. С него Lexus и агенцията автор CHI & Partners спечелиха награда Бронзов лъв в категорията "Филм” на международния рекламен фестивал в Кан през 2014 година.

Филмът е режисиран от Адам Бърг от Sting Productions в рамките на седем нощи в Куала Лумпур през април. Няколко клипа „зад кулисите” показват сложността на изработката му. Участват 12 акробата, облечени в LED костюми. Кадрите не съдържат компютърна графика – всичко показано в тях е действително. Майсторството е в изработката на костюмите на акробатите и фигурите от инсталацията, която пресъздава движение, и самото движение на камерата по време на заснемане в най-различни места от града, като паркове, градина с басейн пред къща и покриви на високи сгради.

Филмът е трети от рекламната поредица на Lexus „Невероятни в движението”, в рамките на която по-рано бяха представени и други два впечатляващи клипа – “Steps” и “Swarm”, посочва Adweek. Целта на кампанията е да открие бранда Lexus пред нова аудитория и да внуши не само, че автомобилите му се отличават с гениалност в инженерната мисъл, но и че брандът е с приключенска, фантастична природа, обяснява криейтив директорът на CHI Монти Верди.

Рекламата се излъчва в САЩ, Великобритания, Азия и Близкия изток.

Вижте. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ