Невероятна инсталация в реклама на Lexus


Това красиво видео се казва "Strobe" и показва впечатляваща инсталация от последователно осветявани фигури на хора, изградена и заснета в столицата на Малайзия Куала Лумпур. С него Lexus и агенцията автор CHI & Partners спечелиха награда Бронзов лъв в категорията "Филм” на международния рекламен фестивал в Кан през 2014 година.

Филмът е режисиран от Адам Бърг от Sting Productions в рамките на седем нощи в Куала Лумпур през април. Няколко клипа „зад кулисите” показват сложността на изработката му. Участват 12 акробата, облечени в LED костюми. Кадрите не съдържат компютърна графика – всичко показано в тях е действително. Майсторството е в изработката на костюмите на акробатите и фигурите от инсталацията, която пресъздава движение, и самото движение на камерата по време на заснемане в най-различни места от града, като паркове, градина с басейн пред къща и покриви на високи сгради.

Филмът е трети от рекламната поредица на Lexus „Невероятни в движението”, в рамките на която по-рано бяха представени и други два впечатляващи клипа – “Steps” и “Swarm”, посочва Adweek. Целта на кампанията е да открие бранда Lexus пред нова аудитория и да внуши не само, че автомобилите му се отличават с гениалност в инженерната мисъл, но и че брандът е с приключенска, фантастична природа, обяснява криейтив директорът на CHI Монти Верди.

Рекламата се излъчва в САЩ, Великобритания, Азия и Близкия изток.

Вижте. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Боксовият ветеран Майк Тайсън ще се бие с 48-годишният Флойд Мейуедър през 2026 г.
„Европа срещу Китай“: Автомобилното изложение в Мюнхен e следващото бойно поле в борбата за пазарен дял
На днешната дата, 6 септември. 140 години от Съединението на България
Шефът на BMW: Забраната на двигателите с вътрешно горене в ЕС е голяма грешка
Mastercard подкрепя Иван Иванов – новата българска тенис звезда, шампион при юношите на „Уимбълдън“ за 2025 г.
Управителят на Датската централна банка призовава сънародниците си да обмислят въвеждане на еврото
Защо всяка работна среща трябва да започва точно навреме
Истинската роля на имейла