Нов експеримент на Dove доказва, че сме красиви, когато се чувстваме такива

Козметичната марка Dove печели внимание в мрежата с нова рекламна инициатива, носеща познатото, разпространявано от нея послание към дамите – външната красота се дължи на вътрешна настройка.

Dove представя във видеото си експеримент, в рамките на който няколко жени били поканени да изпробват новият й продукт – лепенки за красота, които се поставят на рамото, на име Dove RB-X – The Beauty Patch. Жените се съгласили да участват в експериментална социологическа група, която ще тества ефекта на лепенките като „революционен продукт”. Преди да участват, всички те признали, че имат проблем със самочувствието и занижена самооценка. След като лепенките им били поставени, дамите ги носили 2 седмици и се почувствали много по-добре. Накрая, в същата зала, където им били залепени, те посочили дори че биха ги препоръчали на други дами, които не се чувстват достатъчно добре в кожата си, за да се почувстват и те най-сетне по-красиве и усмихнати.

Накрая се оказва, че в „лепенките за красота” няма нищо. Нищо не прониква през кожата от тях, за да направи жените по-красиви. Това са просто обикновени лепенки.

Посланието е, че красотата е вътре в нас. Тя е настройка на ума. И когато жените мислят, че са по-красиви, те наистина стават такива.  

Ето и видеото. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
На днешната дата, 7 юни. Имен ден празнуват Валери и Валерия
КЕВР предлага поскъпване на тока и парното с 5% от следващия месец
Скандалният инфлуенсър Анрю Тейт остана без шофьорска книжка в Румъния
Петър Дилов: Присъединяването към еврозоната ще повиши покупателната способност на българите
Тръмп: Си Цзинпин ще възобнови износа на редкоземни минерали за САЩ
Неизвестно за известните: Модният революционер, на когото маркиза и звезди донасят късмет и пари
Защо Германия иска да отмени един от националните си празници?