Нова версия на баснята за костенурката и заека в реклама на Mercedes-Benz

Баснята на Езоп за надбягването между самоуверения заек и бавната, но упорита костенурка, вярваща в себе си, намира ново развитие в рекламата на Mercedes-Benz.

Автомобилният производител се заиграва с двамата герои в анимация, с която цели да се представи различно в ефира на най-скъпото рекламно време за цялата година в САЩ - телевизионния финал на лигата по американски футбол Супербоул.

Рекламата на Mercedes с костенурката и заека задържа ролята на костенурката като по-бавна и по-умна, само че включва и нещо ново - спортен автомобил.

Видеото беше представено в Шоуто на Елън де Дженъръс преди дни и ще бъде излъчено във второто полувреме на голямата игра, посочва Business Insider. Агенцията автор е Merkley+Partners в САЩ. С този ТВ спот компанията залага на стратегия, с която се отдалечава от традиционно сериозния си подход на маркетиране. 

Ето и рекламата. 

Вижте още: Пиърс Броснан в хубава реклама на KIA

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Над 2000 пощенски станции ще обменят левове в евро безплатно след влизането ни в еврозоната
Концертът на Лейди Гага влезе в Книгата на рекордите на Гинес за посещаемост, изпревари Мадона
Европейската комисия глобява доставчици на храни заради картел
Времето: Слънчево, но следобед над планинските и източните райони ще се заоблачи
Започва националното външно оценяване за четвъртокласниците
На днешната дата, 3 юни. Рождениците днес
Как компаниите за е-търговия използват уеб данни, за да разбират по-добре клиентите си
БНБ: Българите спестяват повече, но за сметка на потреблението