Нова версия на баснята за костенурката и заека в реклама на Mercedes-Benz


Баснята на Езоп за надбягването между самоуверения заек и бавната, но упорита костенурка, вярваща в себе си, намира ново развитие в рекламата на Mercedes-Benz.

Автомобилният производител се заиграва с двамата герои в анимация, с която цели да се представи различно в ефира на най-скъпото рекламно време за цялата година в САЩ - телевизионния финал на лигата по американски футбол Супербоул.

Рекламата на Mercedes с костенурката и заека задържа ролята на костенурката като по-бавна и по-умна, само че включва и нещо ново - спортен автомобил.

Видеото беше представено в Шоуто на Елън де Дженъръс преди дни и ще бъде излъчено във второто полувреме на голямата игра, посочва Business Insider. Агенцията автор е Merkley+Partners в САЩ. С този ТВ спот компанията залага на стратегия, с която се отдалечава от традиционно сериозния си подход на маркетиране. 

Ето и рекламата. 

Вижте още: Пиърс Броснан в хубава реклама на KIA

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Путин: Или украинските войници ще се изтеглят от Донбас, или ще го превземем със сила
Постигнато е съгласие между правителството, синдикатите и бизнеса за Бюджет 2026
Борисов: Да следваме примера на Тръмп, не трябва да наливаме вода с руските активи в мелницата на войнолюбците
Борисов за вота: Днес ще направя тест дали работим заедно с "ДПС - Ново начало"
Граждани на над 30 държави вече няма да могат да пътуват до САЩ
Миниатюрен микроб може да има ключово значение за борбата с „вечните“ химикали
На днешната дата, 5 декември. Имен ден празнуват Елисавета, Сава, Савина, Съби
Централната банка на Сингапур проверява банки в разследване за пране на пари на стойност 1,8 млрд. долара