Новата реклама на Dior с Дженифър Лорънс – много красота и Photoshop

Новата реклама на Dior с Дженифър Лорънс – много красота и Photoshop

Със стилни печатни визии Dior представя за свое рекламно лице младата холивудска звезда Дженифър Лорънс. Красива и елегантна на снимките, тя събира овации, но и критики, заради прекомерното обработване на снимките й с Photoshop, пише Adweek.

Авторката на списание Philly Емили Лийман коментира, че на рекламата Лорънс изглежда по-скоро като момиче със структурата на „неузряло, 12-годишно момче”, вместо като силната, съзряла жена с широки рамене и пищна физика, която познаваме от „Наръчник на оптимиста” и „Игрите на глада”. Джеси Хейман от Huffington Post отива дори по-далеч, пишейки, че Лорънс има вид на "Леонардо ди Каприо в годините му около „Титаник”. „Това може да е комплимент… той бе една от най-красивите млади жени в Холивуд по онова време”, допълва Adweek.

Темата с прекомерното ретуширане на образите и обработването им до неузнаваемост за кориците на модни списания и в печатната реклама на световни козметични и модни марки е деликатна от години. Всяка поява на рекламни снимки на известно лице, които се разминават с вида му от филми, церемонии и концерти, предизвиква раздразнение и подклажда недоволството на поддръжниците на тезата, че медиите и марките представят недействителни хора, на които реално е невъзможно да приличаме, внушавайки, че те са мерило за красота.

Ето и снимките за Dior на Лорънс, която между другото безспорно отбеляза силна 2013 г. и е номинирана за „Оскар” за най-добра поддържаща роля за участието й в „Американска схема”. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ