Огнена реклама представя "Игрите на глада" в Копенхаген

Огнена реклама представя Игрите на глада в Копенхаген

Атрактивна външна реклама с палещ се символ на сойката присмехулка привлече вниманието на жителите и гости на датската столица Копенхаген.

YouTube видео показва горящия през нощта билборд, монтиран на фасадата на сграда в града. Той подготви публиката за премиерата на третия филм от поредицата - "Игри на глада - сойка присмехула Част I", наред с много други плакати на автобусни спирки и на други места от външната градска среда.

Видеото е представено от белгийските блогъри от Creative Criminals, които обръщат внимание на най-иновативните и успешни рекламни акции в международен план. Може да го гледате тук. Смята се, че мотивът за огъня във външната реклама добре отговаря на естеството на филма, с неговия фантастичен приключенски сюжет.

Междувременно стана ясно, че световната премиера на лентата е имала успех в Лондон. "Гледах филма и страшно ми хареса! Аз съм най-лошата част, естествено, но филмът е невероятен, надмина всичките ми очаквания", коемнтира носителката на "Оскар" Дженифър Лорънс - екранната Катнис Евърдийн. Тя премина по червения килим в английската столица с бяла рокля на "Диор".

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Удар по сериалите: Турция задържа 19 популярни актьори и певци по дело за наркотици
Данъчни реформи: Основателят на Revolut се премести от Великобритания в ОАЕ
Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Урсула фон дер Лайен: Русия иска да всее раздор в ЕС, трябва да отговорим с единство
Защо неподчинението е важно и как да го практикуваме?
Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
От утре държавата ще глобява търговци за нарушения на Закона за въвеждане на еврото