Пакости в реклами на Chevrolet (видео)

Пакости в реклами на Chevrolet (видео)

Така нареченият prankvertising или рекламата с пакости, които шокират различни хора, намира проява и в маркетинга на Chevrolet. С нова поредица от седем видеоклипа автомобилният производител се популяризира в интернет. Клиповете включват и изненади за неочакващи възрастни, пред които изскачат зловещи клоуни и зомбита по време на участия във фокус групи за социологически изследвания. 

Идеята е на агенция Commonwealth/McCann в Щатите. Кампанията е забавна и е от април, чиито първи ден бе Денят на шегата. Изненаданите в нея лица са "истински, обикновени хора", не актьори, посочва Adweek. 

Ето и два от клиповете на компанията. Какво ли би се случило, ако някой ни покани да участваме в социологическо проучване и след това ни изненада така?

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Полша свали руски дронове, нарушили въздушното ѝ пространство
Световните петролни компании съкращават работни места поради ниските цени на "черното злато"
Най-старият хотел в света: 1300 години история и гостоприемство
Имение с отстъпка: Свалят 25 млн. долара от цената на бившия дом на Рики Мартин
Данъчен проблем: Шефът на Ferrari ще полага една година общественополезен труд
Добрите екипи са по-важни от добрите идеи
Времето: Септемврийско слънце с летни температури
Митниците продават на търг 87 килограма златни и сребърни бижута, кюлчета и монети, задържани на ГКПП "Капитан Андреево"