Пакости в реклами на Chevrolet (видео)

Пакости в реклами на Chevrolet (видео)

Така нареченият prankvertising или рекламата с пакости, които шокират различни хора, намира проява и в маркетинга на Chevrolet. С нова поредица от седем видеоклипа автомобилният производител се популяризира в интернет. Клиповете включват и изненади за неочакващи възрастни, пред които изскачат зловещи клоуни и зомбита по време на участия във фокус групи за социологически изследвания. 

Идеята е на агенция Commonwealth/McCann в Щатите. Кампанията е забавна и е от април, чиито първи ден бе Денят на шегата. Изненаданите в нея лица са "истински, обикновени хора", не актьори, посочва Adweek. 

Ето и два от клиповете на компанията. Какво ли би се случило, ако някой ни покани да участваме в социологическо проучване и след това ни изненада така?

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Прост навик, който разделя най-успешните хора от всички останали
Стана ясно за кого са „изчезналите“ 780 гласа от изборите през октомври 2024 г.
Босненската прокуратура издаде заповед за арест за президента и премиера на босненската Република Сръбска
Манчестър Юнайтед планира да построи най-великия стадион в света
Бизнес перспективи: Забраната на ЕС за двигателите с вътрешно горене е напът да отиде в историята
Бизнесът се обяви против идеите за национализиране на личните партиди от втората пенсия
САЩ ще представят на Русия предложение за 30-дневно спиране на огъня в Украйна
Mercedes ще разработва интелигентни автомобили с китайската Hesai