Пакости в реклами на Chevrolet (видео)

Пакости в реклами на Chevrolet (видео)

Така нареченият prankvertising или рекламата с пакости, които шокират различни хора, намира проява и в маркетинга на Chevrolet. С нова поредица от седем видеоклипа автомобилният производител се популяризира в интернет. Клиповете включват и изненади за неочакващи възрастни, пред които изскачат зловещи клоуни и зомбита по време на участия във фокус групи за социологически изследвания. 

Идеята е на агенция Commonwealth/McCann в Щатите. Кампанията е забавна и е от април, чиито първи ден бе Денят на шегата. Изненаданите в нея лица са "истински, обикновени хора", не актьори, посочва Adweek. 

Ето и два от клиповете на компанията. Какво ли би се случило, ако някой ни покани да участваме в социологическо проучване и след това ни изненада така?

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 24 юли. Имен ден празнува Христина
Образователното министерство въвежда интегрални задачи в изпитите след 7-и и 10-и клас и увеличава ваканциите
Турция представи първата си хиперзвукова ракета Tayfun Block-4
Прекомерната консумация на алкохол застрашава не само здравето, но и личните финанси
Renault отчита нулев ръст на продажбите за второто тримесечие на годината
Легендата BiC избра София за първия си център за споделени услуги
Пасивно-агресивните фрази, които е по-добре да не използваме
Увеличава се броят на бездомните, търсещи подслон в София