Пакости в реклами на Chevrolet (видео)

Пакости в реклами на Chevrolet (видео)

Така нареченият prankvertising или рекламата с пакости, които шокират различни хора, намира проява и в маркетинга на Chevrolet. С нова поредица от седем видеоклипа автомобилният производител се популяризира в интернет. Клиповете включват и изненади за неочакващи възрастни, пред които изскачат зловещи клоуни и зомбита по време на участия във фокус групи за социологически изследвания. 

Идеята е на агенция Commonwealth/McCann в Щатите. Кампанията е забавна и е от април, чиито първи ден бе Денят на шегата. Изненаданите в нея лица са "истински, обикновени хора", не актьори, посочва Adweek. 

Ето и два от клиповете на компанията. Какво ли би се случило, ако някой ни покани да участваме в социологическо проучване и след това ни изненада така?

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Британската футболна легенда Дейвид Бекъм ще бъде удостоен с рицарско звание
Навик, с който да намалите стреса и да увеличите щастието
Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
На днешната дата, 7 юни. Имен ден празнуват Валери и Валерия
Холивудската звезда Том Круз влезе в Книгата на рекордите за 16 скока с горящ парашут
Регулаторите подписаха споразумение срещу спекулата преди въвеждането на еврото у нас
България е на четвърто място по икономически растеж в ЕС
Германия отчита над 4 млрд. евро годишно загуби от кражби на дребно в магазините