Плюшени играчки получават шанс за живот в това видео на кампания за даряване на органи за деца


Second Life Toys е японска кампания, която заостря вниманието на обществеността към недостига на донори за тежко болни деца, пише Design Taxi.

Идеята зад нея е съвсем простичка и много емоционална - стари счупени играчи се поправят с помощта на дарени играчки. Така се изгражда разбирането за дарителството на органи, тъй като това не е "компенсация", а "разширение". Децата, които получават поправените играчки, пишат благодарствени писма, което пък засилва културата на благодарност и подчертава важните страни на даряването на органи.

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Откритие: Древни статуи пренаписват праисторията на човечеството
Борисов: ГЕРБ ще отстъпи от вдигането на пенсионната вноска и данък "дивидент"
Нова технология предотвратява увреждането на реактивни двигатели от пясък
Украинските антикорупционни органи претърсват дома на началникa на канцеларията на Зеленски
Адолф Хитлер спечели пети мандат като регионален съветник в Намибия
Скандал: Тарантино обвини създателя на „Игрите на глада“ в плагиатство на японски роман
Виктор Орбан ще се срещне с Владимир Путин в Москва за енергийни преговори
Тръмп обеща да спре за постоянно миграцията в САЩ от „страни от третия свят“