Плюшени играчки получават шанс за живот в това видео на кампания за даряване на органи за деца

Second Life Toys е японска кампания, която заостря вниманието на обществеността към недостига на донори за тежко болни деца, пише Design Taxi.

Идеята зад нея е съвсем простичка и много емоционална - стари счупени играчи се поправят с помощта на дарени играчки. Така се изгражда разбирането за дарителството на органи, тъй като това не е "компенсация", а "разширение". Децата, които получават поправените играчки, пишат благодарствени писма, което пък засилва културата на благодарност и подчертава важните страни на даряването на органи.

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Под 10 българи са изразили желание да напуснат Израел и Иран
Илияна Йотова: Ситуацията в Близкия изток е повече от сериозна
Илия Лингорски от БНБ: Въвеждането на еврото не е повод за промяна в условията на кредитите
Симеон Дянков: След 8 юли България ще получи по-добър кредитен рейтинг
Неизвестно за известните: Уилям Колгейт не доживява да види как фирмата му за нишесте дава на хората пастата за зъби в тубичка
Външно сформира Координационен център заради влошаващата се ситуация в Близкия изток
НАП създаде подкаст "Еврото и касовите апарати"
„Син флаг” ще се вее на рекорден брой плажове у нас