Плюшени играчки получават шанс за живот в това видео на кампания за даряване на органи за деца


Second Life Toys е японска кампания, която заостря вниманието на обществеността към недостига на донори за тежко болни деца, пише Design Taxi.

Идеята зад нея е съвсем простичка и много емоционална - стари счупени играчи се поправят с помощта на дарени играчки. Така се изгражда разбирането за дарителството на органи, тъй като това не е "компенсация", а "разширение". Децата, които получават поправените играчки, пишат благодарствени писма, което пък засилва културата на благодарност и подчертава важните страни на даряването на органи.

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Заради западните санкции: Рекордни обеми петрол се съхраняват на танкери
Уникална колекция от 46 жълти Ferrari-та отива за продажба на търг
Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
Учени откриха бактерии, които ядат пластмаса в океана
EК временно спира изплащането на 215 млн. евро от Плана за възстановяване и устойчивост на България
Три начина да подобрите качеството на вашите идеи
На днешната дата, 6 ноември. Рождениците днес
Бюджетните драми на Княжество България: Как се харчат държавните пари след Освобождението?