Предизвикателство за футболни фенове от Heineken (видео)

Какво бихте направили, за да получите билет за предстоящия футболен финал на Шампионската лига на УЕФА в Лисабон? 

Този въпрос задава на мъже красива чилийка в супермаркет в Сантяго. Някои от тях отговарят с „Всичко!” и тя им предлага да се впуснат в 3-минутна игра - предизвикателство от Heineken. Дава им откъсната половина от билет за финала и им казва, че другата половина се намира у човек в супермаркета, който е „номер 9”. За 3 минути те трябва да го открият.

Резултатът е множество комични ситуации, тичане между рафтовете, ужасени погледи на възрастни дами и влизане в магазина на една звезда – легендарният футболист от чилийския национален отбор Иван Саморано, за когото истинските футболни фенове в страната знаят, че е бил на терена с фланелка с девети номер. 

Ето и рекламният експеримент. С него Heineken отново е футбол и пак забавлява.  

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ