Предизвикателство за футболни фенове от Heineken (видео)
Какво бихте направили, за да получите билет за предстоящия футболен финал на Шампионската лига на УЕФА в Лисабон?
Този въпрос задава на мъже красива чилийка в супермаркет в Сантяго. Някои от тях отговарят с „Всичко!” и тя им предлага да се впуснат в 3-минутна игра - предизвикателство от Heineken. Дава им откъсната половина от билет за финала и им казва, че другата половина се намира у човек в супермаркета, който е „номер 9”. За 3 минути те трябва да го открият.
Резултатът е множество комични ситуации, тичане между рафтовете, ужасени погледи на възрастни дами и влизане в магазина на една звезда – легендарният футболист от чилийския национален отбор Иван Саморано, за когото истинските футболни фенове в страната знаят, че е бил на терена с фланелка с девети номер.
Ето и рекламният експеримент. С него Heineken отново е футбол и пак забавлява.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Времето: Жълт код за значителни валежи в 3 области в Югозападна България
България |Генеративният изкуствен интелект променя SEO завинаги
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |Имате ли нужда от дигитален детокс?
Техники за успех |На днешната дата, 13 май. Рождениците днес
На днешната дата |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 12-ти до 18-ти май
Хороскоп |Генеративният изкуствен интелект променя SEO завинаги
Маркетинг |На днешната дата, 13 май. Рождениците днес
На днешната дата |Имате ли нужда от дигитален детокс?
Техники за успех |Цитат на деня
Цитат на деня |Може ли чревната флора да ни превърне в престъпници?
Наука и Здраве |Как технологиите променят енергийния пазар?
16-и зелен и енергиен форум |Денят в цифри
България |ADVERTORIAL

United Group International ще пусне в експлоатация ново оптично трасе, свързващо Гърция и Югоизточна Европа

Първо публично представяне на безплатния софтуер в помощ на хора, лишени от зрителни способности

Коментари
Няма въведени кометари.