Провокативна реклама сравнява шофирането след чашка със самоубийството

Създадена от бразилката рекламна агенция Artplan, тази шокираща реклама определено ще ви накара да се замислите преди да застанете зад волана, след като сте употребили алкохол.

Сравнявайки подобно действие със самоубийството, изображенията ни показват мъж, който се е обесил и друг, който е напът да скочи от моста. И двамата държат волани в ръцете си.

"Шофирането под влияние на алкохола убива повече от самоубийствата", гласи текста към рекламата. "На практика те са еднакви".

Рекламите са създадени за Iptran Road Peace Institutе.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Под 10 българи са изразили желание да напуснат Израел и Иран
Илияна Йотова: Ситуацията в Близкия изток е повече от сериозна
Илия Лингорски от БНБ: Въвеждането на еврото не е повод за промяна в условията на кредитите
Симеон Дянков: След 8 юли България ще получи по-добър кредитен рейтинг
Неизвестно за известните: Уилям Колгейт не доживява да види как фирмата му за нишесте дава на хората пастата за зъби в тубичка
Външно сформира Координационен център заради влошаващата се ситуация в Близкия изток
НАП създаде подкаст "Еврото и касовите апарати"
„Син флаг” ще се вее на рекорден брой плажове у нас