Провокативна реклама сравнява шофирането след чашка със самоубийството
Създадена от бразилката рекламна агенция Artplan, тази шокираща реклама определено ще ви накара да се замислите преди да застанете зад волана, след като сте употребили алкохол.
Сравнявайки подобно действие със самоубийството, изображенията ни показват мъж, който се е обесил и друг, който е напът да скочи от моста. И двамата държат волани в ръцете си.
"Шофирането под влияние на алкохола убива повече от самоубийствата", гласи текста към рекламата. "На практика те са еднакви".
Рекламите са създадени за Iptran Road Peace Institutе.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Новото портфолио Mastercard Touch Card™ на Алианц Банк България прави банкирането достъпно и за незрящи
Финанси | Advertorial |
Обновена 14:15ч., 22.11.2024
Парламентът затвърди патовата ситуация
България |
Обновена 14:04ч., 22.11.2024
Европрокуратурата с обиски в четири български града по разследване за реставрация на църкви
ЕС |
Обновена 13:55ч., 22.11.2024
Икономиката се задъхва: Европейските компании започнаха да съкращават работни места
Икономика |
Обновена 13:40ч., 22.11.2024
Обновена
Китай обяви, че е открил огромни залежи на злато за 82,8 милиарда долара
Икономика |
Обновена 19:25ч., 21.11.2024
Времето: Предупреждения от първа, втора и трета степен за силен вятър в цялата страна
България |
Обновена 07:30ч., 22.11.2024
Статуквото срещу иновацията – уроци за „мениджъра на промяната“
Мениджмънт |
Обновена 00:15ч., 22.11.2024
Цитат на деня
Цитат на деня |
Обновена 00:30ч., 22.11.2024
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна
Свят |
Обновена 11:41ч., 21.11.2024
На днешната дата, 22 ноември. Рождениците днес
На днешната дата |
Обновена 00:04ч., 22.11.2024
Ключови съвети от LinkedIn за по-голяма ефективност на видео съдържанието в кратка форма
Маркетинг |
Обновена 01:12ч., 22.11.2024
Коментари
Няма въведени кометари.