Първа реклама на Луната

Първа реклама на Луната

Японският производител на газирани напитки “Оцука“ планира да стане първата марка в света, рекламирала на Луната. Тя ще изпрати там кутийка с енергийната си напитка на прах „Покари Суийт“, наред със съобщения и мечти на деца от цял свят, през октомври 2015 г.

Компанията вече работи по проекта с помощта на сингапурската „Астроскейл“ и базираната в Питсбърг, САЩ, фирма за космически изследвания „Астроботик Технолоджи“. Инициативата е озаглавена „Проект за капсула на лунната мечта“. Целта й е капсулата да пропътува 380 000 километра до повърхността на Луната – разстояние, далеч по-дълго от това до Международната космическа станция (МКС).

Капсулата ще бъде със специална титанова повърхност и ще тежи около 1 килограм, посочва нюйоркският сайт за дизайн и иновации PSFK. Тя е създадена да наподобява кутийката на „Покари Суийт“. Тя ще бъде изработена от „Астроскейл“. Освен енергийната напитка на прах, ще съдържа детски мечти и съобщения, гравирани с лазер върху титановата повърхност. Специален пръстен - „Дрийм Ринг“, ще бъде ключ за отварянето на капсулата. Негови копия ще бъдат раздадени на децата по света, споделили мечтите си, изпратени на Луната.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

„Гугъл“ и „Епъл“ предупреждават служители с работни визи да избягват пътувания в чужбина
Шести блок на АЕЦ „Козлодуй“ ще бъде спрян ден по-рано от планираното
Главният изпълнителен директор на „Стелантис“ критикува ревизирания климатичен план на ЕС
Кметът на Берлин: Полицията в Берлин ще действа решително срещу нарушителите на реда по време на новогодишните празненства
През 2025 година изкуственият интелект ще изхвърли емисии въглероден диоксид колкото цял Ню Йорк
Ето защо директната поща заслужава да е част от маркетинговата ви стратегия
САЩ задържаха още един петролен танкер край Венецуела
Ценовият индекс на храните в България продължава да расте, сочат данни на ДКСБТ