Първа реклама на Луната

Първа реклама на Луната

Японският производител на газирани напитки “Оцука“ планира да стане първата марка в света, рекламирала на Луната. Тя ще изпрати там кутийка с енергийната си напитка на прах „Покари Суийт“, наред със съобщения и мечти на деца от цял свят, през октомври 2015 г.

Компанията вече работи по проекта с помощта на сингапурската „Астроскейл“ и базираната в Питсбърг, САЩ, фирма за космически изследвания „Астроботик Технолоджи“. Инициативата е озаглавена „Проект за капсула на лунната мечта“. Целта й е капсулата да пропътува 380 000 километра до повърхността на Луната – разстояние, далеч по-дълго от това до Международната космическа станция (МКС).

Капсулата ще бъде със специална титанова повърхност и ще тежи около 1 килограм, посочва нюйоркският сайт за дизайн и иновации PSFK. Тя е създадена да наподобява кутийката на „Покари Суийт“. Тя ще бъде изработена от „Астроскейл“. Освен енергийната напитка на прах, ще съдържа детски мечти и съобщения, гравирани с лазер върху титановата повърхност. Специален пръстен - „Дрийм Ринг“, ще бъде ключ за отварянето на капсулата. Негови копия ще бъдат раздадени на децата по света, споделили мечтите си, изпратени на Луната.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Киев: Русия е струпала 110 000 войници близо до стратегически важен украински град
Футболната звезда Килиан Мбапе подаде жалба в прокуратурата за морален тормоз в ПСЖ
В Будапеща ще се състои ежегодният гей парад въпреки официалната забрана
Върховният съд на САЩ разшири властта на Тръмп - и той възнамерява да се възползва от това
Джеф Безос се ожени за Лорън Санчес на пищна церемония във Венеция
Времето: Жълт код за интензивни валежи в 23 области в страната
Германски надзоорен орган иска Apple и Google да блокират DeepSeek
Финансовият министър иска криминализиране на подпомагането на деца за участие в онлайн залагания