Първа реклама на Луната
Японският производител на газирани напитки “Оцука“ планира да стане първата марка в света, рекламирала на Луната. Тя ще изпрати там кутийка с енергийната си напитка на прах „Покари Суийт“, наред със съобщения и мечти на деца от цял свят, през октомври 2015 г.
Компанията вече работи по проекта с помощта на сингапурската „Астроскейл“ и базираната в Питсбърг, САЩ, фирма за космически изследвания „Астроботик Технолоджи“. Инициативата е озаглавена „Проект за капсула на лунната мечта“. Целта й е капсулата да пропътува 380 000 километра до повърхността на Луната – разстояние, далеч по-дълго от това до Международната космическа станция (МКС).
Капсулата ще бъде със специална титанова повърхност и ще тежи около 1 килограм, посочва нюйоркският сайт за дизайн и иновации PSFK. Тя е създадена да наподобява кутийката на „Покари Суийт“. Тя ще бъде изработена от „Астроскейл“. Освен енергийната напитка на прах, ще съдържа детски мечти и съобщения, гравирани с лазер върху титановата повърхност. Специален пръстен - „Дрийм Ринг“, ще бъде ключ за отварянето на капсулата. Негови копия ще бъдат раздадени на децата по света, споделили мечтите си, изпратени на Луната.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.