Реклама на деня: Honda в ума на дизайнера


"Мечтателят" - така се казва ново рекламно видео от японския автомобилен бранд Honda, което допълва света на рекламата с цвят и въображение. 

Кампанията е отразена от Adweek. Видеото в центъра й показва дизайнер, в чието въображение новата Honda 2016 Civic потегля из шарени светове, планини и завои, за да премине невероятно пътуване. От компанията посочват, че целта е да се припомни за силата на въображението - нещо, ценено високо от Honda в нейната десетилетна производствена история. 

Санудтрак е песента "Walking on a Dream" на Empire of the Sun. "Спотът фантастично, сюреалистично пресъздава идейния процес на Honda", посочват от рекламната агенция автор RPA. Основното по отношение на изпълнението е атрактивната компютърна графика. 

Това е рекламата от света, която избрахме да ви покажем днес в рубриката ни за маркетинг. Ето я и нея. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 14 декември. Имен ден празнуват Снежана, Снежа, Снежанка
Лидерът на опозицията в Турция: Събрани са над 25 млн. подписа в подкрепа на кандидатурата на Екрем Имамоглу за президент
Първите климатични мигранти пристигат в Австралия от потъващия Тувалу в Южния Пасифик
Германците искат руските активи в Европа да бъдат използвани за Украйна
Времето: Предимно слънчево с температури до 12 градуса
Касите на БНБ с извънредно работно време заради еврото
70 години от приемането на България за член на ООН
Шефът на Бундесбанк се е прицелил в председателския пост на ЕЦБ