Реклама на деня: Honda в ума на дизайнера

"Мечтателят" - така се казва ново рекламно видео от японския автомобилен бранд Honda, което допълва света на рекламата с цвят и въображение. 

Кампанията е отразена от Adweek. Видеото в центъра й показва дизайнер, в чието въображение новата Honda 2016 Civic потегля из шарени светове, планини и завои, за да премине невероятно пътуване. От компанията посочват, че целта е да се припомни за силата на въображението - нещо, ценено високо от Honda в нейната десетилетна производствена история. 

Санудтрак е песента "Walking on a Dream" на Empire of the Sun. "Спотът фантастично, сюреалистично пресъздава идейния процес на Honda", посочват от рекламната агенция автор RPA. Основното по отношение на изпълнението е атрактивната компютърна графика. 

Това е рекламата от света, която избрахме да ви покажем днес в рубриката ни за маркетинг. Ето я и нея. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ