Реклама на деня: Honda в ума на дизайнера


"Мечтателят" - така се казва ново рекламно видео от японския автомобилен бранд Honda, което допълва света на рекламата с цвят и въображение. 

Кампанията е отразена от Adweek. Видеото в центъра й показва дизайнер, в чието въображение новата Honda 2016 Civic потегля из шарени светове, планини и завои, за да премине невероятно пътуване. От компанията посочват, че целта е да се припомни за силата на въображението - нещо, ценено високо от Honda в нейната десетилетна производствена история. 

Санудтрак е песента "Walking on a Dream" на Empire of the Sun. "Спотът фантастично, сюреалистично пресъздава идейния процес на Honda", посочват от рекламната агенция автор RPA. Основното по отношение на изпълнението е атрактивната компютърна графика. 

Това е рекламата от света, която избрахме да ви покажем днес в рубриката ни за маркетинг. Ето я и нея. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
На днешната дата, 17 септември. Вяра, Надежда, Любов. Празник на София
Естония започна строителство на мащабни отбранителни съоръжения до границата с Русия
Жителите на София ще могат да следят градския транспорт в реално време
Фон дер Лайен обещала на Тръмп ЕС по-бързо да спре да купува руски петрол и газ
Зеленски обяви ръст на учителските заплати и студентските стипендии въпреки войната
Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж
Премиерът: Безводието се дължи и на климатични фактори, и на лошо планиране