Реклама на деня: Щастието на слепия американец

„Казвам се Дани Кийн, от Роуд Айлънд, Ню Йорк. Аз съм сляп по рождение. Предполагам затова бях избран да покажа на света какъв е Квебек през лятото“. Това казва водещото лице в тази нова, красива реклама на туризъма в Квебек, Канада, насочена към американците, а защо не и към хората от други нации, които биха желали да се запознаят с тази част от света. 

Туризмът обикновено се смята за разглеждане, или виждане на забележителности. Но рекламата внушава, че посещението на определени региони като Квебек може да предложи толкова богато изживяване, че разглеждането с очите да бъде сравнително малка част от общата картина. 

Видеото се разпространява под надслов „Сляпа любов“. То е дело на агенция lg2, за Tourisme Québec, отбелязва Adweek. Англоезичната и френскоезичната му версия вече имат над 13 милиона прегледа онлайн. Ето ги и тях - Дани Кийн в красивия Квебек. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Бойко Борисов: Вече нямаме мнозинство за правителство, ГЕРБ, ИТН и БСП са малцинство със 100 депутати
Гърция поиска помощ от ЕС в борбата с горските пожари
Времето: Непосилна жега от 37-42 градуса, а привечер - гръмотевици
Проект: Здравните кабинети в детски градини и училища с нови изисквания и дейности
Европейски рекорд за всички времена: Турция измери 50,5 градуса по Целзий
Неработещи климатици и работа навън са най-честите сигнали за опасни условия на труд в жегата към Инспекцията по труда
Меси получи наказание за отказа да играе в Мача на звездите в САЩ
Тръмп настоя за прекратяване на огъня между Камбоджа и Тайланд