Реклама на деня: Щастието на слепия американец


„Казвам се Дани Кийн, от Роуд Айлънд, Ню Йорк. Аз съм сляп по рождение. Предполагам затова бях избран да покажа на света какъв е Квебек през лятото“. Това казва водещото лице в тази нова, красива реклама на туризъма в Квебек, Канада, насочена към американците, а защо не и към хората от други нации, които биха желали да се запознаят с тази част от света. 

Туризмът обикновено се смята за разглеждане, или виждане на забележителности. Но рекламата внушава, че посещението на определени региони като Квебек може да предложи толкова богато изживяване, че разглеждането с очите да бъде сравнително малка част от общата картина. 

Видеото се разпространява под надслов „Сляпа любов“. То е дело на агенция lg2, за Tourisme Québec, отбелязва Adweek. Англоезичната и френскоезичната му версия вече имат над 13 милиона прегледа онлайн. Ето ги и тях - Дани Кийн в красивия Квебек. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Заради западните санкции: Рекордни обеми петрол се съхраняват на танкери
Уникална колекция от 46 жълти Ferrari-та отива за продажба на търг
Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
Учени откриха бактерии, които ядат пластмаса в океана
EК временно спира изплащането на 215 млн. евро от Плана за възстановяване и устойчивост на България
Три начина да подобрите качеството на вашите идеи
На днешната дата, 6 ноември. Рождениците днес
Бюджетните драми на Княжество България: Как се харчат държавните пари след Освобождението?