Рекламата, която беше гледана 27 млн. пъти за 20 часа във Facebook (видео)

Тази видео реклама на сайдер беше гледана забележителните 27 млн. пъти във Facebook само за 20 часа, посочва онлайн изданието за маркетинг и креативност Adweek. Тази сутрин прегледите й в най-голямата социална мрежа надвишаваха 45 млн. 

3 и половина минутното видео показва забавен експеримент, в който в Щатите състезателят по кросфит игри Кенет Левърик се облича и го гримират като 84-годишен възрастен мъж. Той отива на площадката за вдигане на тежести сред други яки, но млади и наперени момчета и ги смайва. 

Видеото е създадено от Thrillist за бранда силен сайдер Smith & Forge. То е част от кампания на име "Thrillist and Smith & Forge Present Hard Won", която ще включва 6 спонсорирани онлайн видео серии. Вижте!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Властите в Халкидики изхвърлят като отпадък всички чадъри и вещи, оставени на плажа
Световната банка препоръчва актуализация на имотния данък в България
Франция се засегна от остри думи на вицепремиера на Италия към президента Макрон
Дясната ръка финансиста Епстийн: Никога не съм виждала Доналд Тръмп в "неподходяща обстановка"
Сезон: Туризмът отчита 6% ръст на българи и чужденци, спрямо мналата година
Тръмп: Ще се види накъде ще се развие войната в Украйна през следващите 2 седмици
Китай отряза Лондон от данни за тайни участъци в бъдещото гигантско посолство за мисията във Великобритания
След дълъг спор: Съд разпореди 400 щрауса да бъдат застреляни във ферма в Канада