Рекламата, която беше гледана 27 млн. пъти за 20 часа във Facebook (видео)

Тази видео реклама на сайдер беше гледана забележителните 27 млн. пъти във Facebook само за 20 часа, посочва онлайн изданието за маркетинг и креативност Adweek. Тази сутрин прегледите й в най-голямата социална мрежа надвишаваха 45 млн. 

3 и половина минутното видео показва забавен експеримент, в който в Щатите състезателят по кросфит игри Кенет Левърик се облича и го гримират като 84-годишен възрастен мъж. Той отива на площадката за вдигане на тежести сред други яки, но млади и наперени момчета и ги смайва. 

Видеото е създадено от Thrillist за бранда силен сайдер Smith & Forge. То е част от кампания на име "Thrillist and Smith & Forge Present Hard Won", която ще включва 6 спонсорирани онлайн видео серии. Вижте!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Под 10 българи са изразили желание да напуснат Израел и Иран
Неизвестно за известните: Уилям Колгейт не доживява да види как фирмата му за нишесте дава на хората пастата за зъби в тубичка
Илияна Йотова: Ситуацията в Близкия изток е повече от сериозна
Илия Лингорски от БНБ: Въвеждането на еврото не е повод за промяна в условията на кредитите
Външно сформира Координационен център заради влошаващата се ситуация в Близкия изток
Симеон Дянков: След 8 юли България ще получи по-добър кредитен рейтинг
НАП създаде подкаст "Еврото и касовите апарати"
По-скъпи сезонни плодове и зеленчуци ядат съседите ни на Балканите тази година