Рекламата, която беше гледана 27 млн. пъти за 20 часа във Facebook (видео)


Тази видео реклама на сайдер беше гледана забележителните 27 млн. пъти във Facebook само за 20 часа, посочва онлайн изданието за маркетинг и креативност Adweek. Тази сутрин прегледите й в най-голямата социална мрежа надвишаваха 45 млн. 

3 и половина минутното видео показва забавен експеримент, в който в Щатите състезателят по кросфит игри Кенет Левърик се облича и го гримират като 84-годишен възрастен мъж. Той отива на площадката за вдигане на тежести сред други яки, но млади и наперени момчета и ги смайва. 

Видеото е създадено от Thrillist за бранда силен сайдер Smith & Forge. То е част от кампания на име "Thrillist and Smith & Forge Present Hard Won", която ще включва 6 спонсорирани онлайн видео серии. Вижте!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 14 декември. Имен ден празнуват Снежана, Снежа, Снежанка
Лидерът на опозицията в Турция: Събрани са над 25 млн. подписа в подкрепа на кандидатурата на Екрем Имамоглу за президент
Времето: Предимно слънчево с температури до 12 градуса
Германците искат руските активи в Европа да бъдат използвани за Украйна
Първите климатични мигранти пристигат в Австралия от потъващия Тувалу в Южния Пасифик
Шефът на Бундесбанк се е прицелил в председателския пост на ЕЦБ
Касите на БНБ с извънредно работно време заради еврото
70 години от приемането на България за член на ООН