Рекламна агенция създаде GPS, който говори с гласа на дете, когато минавате покрай училище
Рекламната агенция Forman & Bodenfors е открила доста оригинален начин да накара хората да бъдат по-внимателни, когато шофират, пише Design Taxi.
Тя е създала GPS приложение, което започва да говори с детски глас, когато водачът се намира близо до училище, детска градина или игрална площадка.
Логиката зад това решение е, че възрастните са "програмирани" да се притесняват за деца. Когато възрастен шофьор слуша инструкции с детски глас, това оказва пряко влияние върху него и му напомня, че в района се намират деца, които трябва да бъдат пазени.
В момента навигацията с детски глас е налична във версии за iOS и Android за водачите в Швеция, Норвегия и Финландия.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Бъдещото правителство в Германия планира лимит за търсещите убежище в страната
Свят |Над $700 млн. са изтеглени от биткойн фондовете в САЩ за седмица
Финанси |Защо азиатците са толкова привързани към златото?
Икономика |Годишната инфлация у нас се стабилизира на ниво от 4% през март
Икономика |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 14-и до 20-и април
Хороскоп |Уникални снимки на животни, уловени в точния момент
Свят | Advertorial |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |На днешната дата, 14 април. Рождениците днес
На днешната дата |Мързелът има нужда от нова дефиниция
Свят |Как да изградим смислени връзки в ерата на дигиталните мрежи?
Маркетинг |Тръмп обеща скоро да наложи мита върху вносните чипове
Икономика |Цитат на деня
Цитат на деня |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.