Рекламна агенция създаде GPS, който говори с гласа на дете, когато минавате покрай училище


Рекламната агенция Forman & Bodenfors е открила доста оригинален начин да накара хората да бъдат по-внимателни, когато шофират, пише Design Taxi.

Тя е създала GPS приложение, което започва да говори с детски глас, когато водачът се намира близо до училище, детска градина или игрална площадка.

Логиката зад това решение е, че възрастните са "програмирани" да се притесняват за деца. Когато възрастен шофьор слуша инструкции с детски глас, това оказва пряко влияние върху него и му напомня, че в района се намират деца, които трябва да бъдат пазени.

В момента навигацията с детски глас е налична във версии за iOS и Android за водачите в Швеция, Норвегия и Финландия.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Германското министерство на отбраната нарече стратегията за национална сигурност на САЩ „документ за развод“
Управителят на БНБ: Държавата има опора, дори когато политиката е в криза
Димитър Манолов: Имаше по-добри възможности за бюджетно решение
Ръст на борсите в Европа, STOXX 600 достигна нов рекорден връх
Зеленски: Преговорите са много близо до реален резултат
Типове поведение, които обезсмислят титлата „лидер“
МРРБ спря поскъпването на водата в градовете с държавни ВиК оператори
Financial Times: Мошеници доказват с AI „автентичност“ на произведения на изкуството през застрахователи