Рекламно майсторство от Adidas за финала на Световното (видео)


Една от най-добрите агенции в света – TBWA от САЩ, която от 80-те години насам изработва всички кампании на Apple, направи за Adidas това майсторско видео, истинско тържество на идеята, момента и графиката в рекламния занаят.

Видеото е направено по повод финалния мач на Световното първенство по футбол в Бразилия между Германия и Аржентина. По време на целия шампионат видяхме по много от Adidas. Кампанията кулминира с излъчването на клипа и осмисля по перфектен начин присъствието на бранда в момента, когато залогът наистина е „всичко или нищо“ - мачът за купата.

„Финалният момент настъпи. Кой ще вземе трофея? Това е слава или обреченост. Черно или бяло. То е #allin или нищо“, посочва TBWA в описанието на клипа.

Ето и самата реклама. В нея се виждат Меси, Мюлер, Ди Мария, Нойер, Шюрле, Лавеци и Йозил.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Украйна ще внася втечнен природен газ от Гърция през предстсоящата зима
Британският вътрешен министър Шабана Махмуд обяви радикални реформи в системата за убежище, вдъхновени от Дания
Финландският президент Стуб: Малко вероятно е да има примирие в Украйна преди пролетта
Васил Терзиев: Повишението в цените за паркиране е отлагано от 2016 г. и отразява реалната инфлация
Освободеният във Венецуела френски гражданин Камило Кастро се завръща у дома
ДКСБТ отчита спад в цените на плодове, зеленчуци и основни храни у нас
21-годишно проучване свързва пародонтозата и кариесите с повишен риск от инсулт
На днешната дата, 16 ноември. Имен ден празнува Матей