С музика и носталгия Apple се рекламира в Китай


Apple адаптира празничната си ТВ реклама от американския пазар за китайския.

Технологичният бранд направи реплика на видео кампанията си с младата американка, която намира плоча с песен на баба си и я пресъздава с китара, записвайки мелодията със своя iPhone. В китайската рекламна кампания на Apple сюжетът е същият, само че внучката и бабата са героини от азиатската държава. И песента е китайска - "Завинаги усмихната" на Жу Хуан от 40-те години на 20 век. 

Поводът за представянето на видеото е китайската нова година. Apple отново залага на музика и носталгия в рекламата си, с което печели симпатии. Клипът, дело на хонконгския режисьор Ан Хуи, успява да трогне зрители от различни държави с историята за момичето и бабата с красиви спомени. Може да го видите след текста - това е рекламата от света, която избрахме да ви покажем днес в рубриката ни за маркетинг. 

Американския еквивалент на рекламата може да гледате тук.

Още: Защо носталгията работи за маркетинга

Музиката като маркетинг инструмент

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 17 декември. Имен ден празнуват Данaил, Данaилa, Даниeл, Даниeлa
Глобалните застрахователни загуби от природни бедствия ще достигнат 107 милиарда долара през 2025 г.
Опасно орбитално разминаване между Starlink и китайски сателити
Как да говорите с авторитет?
Мерил Стрийп: Не оставяйте пречките да ви смажат. Никога не е късно за завръщане
Скрита климатична промяна може да е подтикнала епичните тихоокеански плавания преди 1000 години
Родените през декември може да доживеят до 105 години
Цените на колите падат заради градушката в София