С музика и носталгия Apple се рекламира в Китай

Apple адаптира празничната си ТВ реклама от американския пазар за китайския.

Технологичният бранд направи реплика на видео кампанията си с младата американка, която намира плоча с песен на баба си и я пресъздава с китара, записвайки мелодията със своя iPhone. В китайската рекламна кампания на Apple сюжетът е същият, само че внучката и бабата са героини от азиатската държава. И песента е китайска - "Завинаги усмихната" на Жу Хуан от 40-те години на 20 век. 

Поводът за представянето на видеото е китайската нова година. Apple отново залага на музика и носталгия в рекламата си, с което печели симпатии. Клипът, дело на хонконгския режисьор Ан Хуи, успява да трогне зрители от различни държави с историята за момичето и бабата с красиви спомени. Може да го видите след текста - това е рекламата от света, която избрахме да ви покажем днес в рубриката ни за маркетинг. 

Американския еквивалент на рекламата може да гледате тук.

Още: Защо носталгията работи за маркетинга

Музиката като маркетинг инструмент

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Осъдиха Tesla да плати обезщетение от 243 млн. долара заради катастрофа с автомобил с автопилот
Задавайте си тези въпроси всеки ден, за да бъдете по-успешни
Четири грешки, които убиват вашето SEO
Признаците за изключителни лидерски умения
"Германците трябва да работят по-дълго" - непопулярното искане на икономическия министър на страната намира подкрепа
Времето: Следобедни валежи над масивите от Западна България
Дюселдорф ще приеме деца от Газа и Израел след инициатива на Хановер
Министър Борислав Гуцанов: Вече имаме подадени 24 заявления за подпомагане от пострадали от пожарите