Странна и забавна реклама спечели внимание за лепилото "Локтайт"

Преди да излъчи тази малко глупава и много запомняща се реклама в ефира на Супербоул 2015, производителят на лепило за всевъзможни повърхности "Локтайт" не беше особено известен в Америка. Сега хиляди говорят за него, посочва Business Insider. Бизнес сайтът класира рекламата в топ 5 на най-добрите клипове от ефира на Супербоул през тази година. 

Малко странно и смешно, видеото на марката лепило получава висока оценка от световните наблюдатели на маркетинга. Включително в Adweek. 

Излъчването на спота струва 4,5 млн. долара и да, парите явно са добре похарчени. С рекламата компанията е успяла да се отличи сред останалите десетки рекламодатели в рекламния блок на финала по американски футбол. Потребители на Twitter коментират, че песента е нахлула в ума им и са я запомнили. 

Идеята е на агенция Fallon в САЩ. Така според екипа й може да се популяризира ефективно по телевизията пред американците едно всезалепващо лепило. Особен забавляващ в кадрите е крайният момент, когато жена признава телеграфно, че лепилото е спасило брака им със съпруга й. 

Ето и видеото. Още реклами от най-скъпото време в ефира на САЩ за годината - Супербоул, може да гледате в рубриката ни за маркетинг

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

План за бедствия: Японските власти предупредиха 723 общини да се готвят за „мегаземетресение“
Асен Василев: Ние предложихме Барбутов на Васил Терзиев
Тръмп поиска незабавна оставка на управителя на Фед Джером Пауъл
Зеленски: Преговорите между Киев и Вашингтон за американска военна помощ продължават
Темите за "езика" и "македонската идентичност" са напът да отпаднат от доклада на ЕП за РСМ
Австралия отне визата на рапъра Кание Уест заради песен в прослава на нацизма
Световната здравна организация призова целия свят да вдигне цените на алкохол, цигари и сладки напитки
Оптимизъм на борсите в Европа на фона на търговското споразумение между САЩ и Виетнам*