Странна и забавна реклама спечели внимание за лепилото "Локтайт"


Преди да излъчи тази малко глупава и много запомняща се реклама в ефира на Супербоул 2015, производителят на лепило за всевъзможни повърхности "Локтайт" не беше особено известен в Америка. Сега хиляди говорят за него, посочва Business Insider. Бизнес сайтът класира рекламата в топ 5 на най-добрите клипове от ефира на Супербоул през тази година. 

Малко странно и смешно, видеото на марката лепило получава висока оценка от световните наблюдатели на маркетинга. Включително в Adweek. 

Излъчването на спота струва 4,5 млн. долара и да, парите явно са добре похарчени. С рекламата компанията е успяла да се отличи сред останалите десетки рекламодатели в рекламния блок на финала по американски футбол. Потребители на Twitter коментират, че песента е нахлула в ума им и са я запомнили. 

Идеята е на агенция Fallon в САЩ. Така според екипа й може да се популяризира ефективно по телевизията пред американците едно всезалепващо лепило. Особен забавляващ в кадрите е крайният момент, когато жена признава телеграфно, че лепилото е спасило брака им със съпруга й. 

Ето и видеото. Още реклами от най-скъпото време в ефира на САЩ за годината - Супербоул, може да гледате в рубриката ни за маркетинг

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Зеленски: Ако Путин иска да превземе Източна Украйна, ще трябва да погребе един милион от войниците си
Макрон търси нов премиер, който да сложи край на кризата във Франция
Удар по сериалите: Турция задържа 19 популярни актьори и певци по дело за наркотици
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Кристалина Георгиева: Несигурността е новото нормално за световната икономика
Данъчни реформи: Основателят на Revolut се премести от Великобритания в ОАЕ