Странна и забавна реклама спечели внимание за лепилото "Локтайт"


Преди да излъчи тази малко глупава и много запомняща се реклама в ефира на Супербоул 2015, производителят на лепило за всевъзможни повърхности "Локтайт" не беше особено известен в Америка. Сега хиляди говорят за него, посочва Business Insider. Бизнес сайтът класира рекламата в топ 5 на най-добрите клипове от ефира на Супербоул през тази година. 

Малко странно и смешно, видеото на марката лепило получава висока оценка от световните наблюдатели на маркетинга. Включително в Adweek. 

Излъчването на спота струва 4,5 млн. долара и да, парите явно са добре похарчени. С рекламата компанията е успяла да се отличи сред останалите десетки рекламодатели в рекламния блок на финала по американски футбол. Потребители на Twitter коментират, че песента е нахлула в ума им и са я запомнили. 

Идеята е на агенция Fallon в САЩ. Така според екипа й може да се популяризира ефективно по телевизията пред американците едно всезалепващо лепило. Особен забавляващ в кадрите е крайният момент, когато жена признава телеграфно, че лепилото е спасило брака им със съпруга й. 

Ето и видеото. Още реклами от най-скъпото време в ефира на САЩ за годината - Супербоул, може да гледате в рубриката ни за маркетинг

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Борисов: Бюджет 2026 е готов, данъците няма да се пипат
Кинозвездата Анджелина Джоли мина границата на Украйна пеша, властите задържаха бодигарда ѝ
Турска минна компания откри златно находище за 1.7 милиарда долара
Митове и реалност: Какво се случи с лихвите по кредитите в Хърватия след въвеждането на еврото?
Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
Птичият грип настъпва: държавите в Европа затварят птицевъдни ферми
Сингапур въвежда наказание бой с пръчки за извършители и съучастници в киберизмами
Общественият съвет за Националната детска болница подава оставка