Странна и забавна реклама спечели внимание за лепилото "Локтайт"


Преди да излъчи тази малко глупава и много запомняща се реклама в ефира на Супербоул 2015, производителят на лепило за всевъзможни повърхности "Локтайт" не беше особено известен в Америка. Сега хиляди говорят за него, посочва Business Insider. Бизнес сайтът класира рекламата в топ 5 на най-добрите клипове от ефира на Супербоул през тази година. 

Малко странно и смешно, видеото на марката лепило получава висока оценка от световните наблюдатели на маркетинга. Включително в Adweek. 

Излъчването на спота струва 4,5 млн. долара и да, парите явно са добре похарчени. С рекламата компанията е успяла да се отличи сред останалите десетки рекламодатели в рекламния блок на финала по американски футбол. Потребители на Twitter коментират, че песента е нахлула в ума им и са я запомнили. 

Идеята е на агенция Fallon в САЩ. Така според екипа й може да се популяризира ефективно по телевизията пред американците едно всезалепващо лепило. Особен забавляващ в кадрите е крайният момент, когато жена признава телеграфно, че лепилото е спасило брака им със съпруга й. 

Ето и видеото. Още реклами от най-скъпото време в ефира на САЩ за годината - Супербоул, може да гледате в рубриката ни за маркетинг

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 15 до 21 декември
Като в "доброто" старо време: Първият "Магазин за хората" дебютира с опашки и празни рафтове
На днешната дата, 15 декември. Имен ден празнува Свобода
Кая Калас: Постигането на сделка за финансиране на Украйна става все по-трудно
Ето къде милиардерите виждат най-добрите възможности за инвестиция през 2026 г.
Бейби бумъри, Gen X, милениали, Gen Z - съществуват ли те в България?
Техники, които ще ви помогнат да заспите по-бързо
ПП-ДБ смята нов кабинет в този парламент за невъзможен, ГЕРБ-СДС призова президента да участва в изборите