Тишина, моля! (видео)

Какво бихте сторили, ако ви предложат да получите два билета за тенис турнира US Open в Ню Йорк? Бихте ли участвали в странен експеримент с невъзможната мисия да накарате тълпа от нюйоркчани на улицата да притихне?

Някои биха се съгласили, както се вижда от този забавен рекламен експеримент на Heineken, представен във видеото тук. Той показва как млади мъже и жени опитват да спечелят билетите и сядат на висока трибуна с призива „Тихо, моля!“. Не на всички се получава, но на едно момиче - да.

Вижте.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Бойко Борисов: Вече нямаме мнозинство за правителство, ГЕРБ, ИТН и БСП са малцинство със 100 депутати
Гърция поиска помощ от ЕС в борбата с горските пожари
Времето: Непосилна жега от 37-42 градуса, а привечер - гръмотевици
Проект: Здравните кабинети в детски градини и училища с нови изисквания и дейности
Европейски рекорд за всички времена: Турция измери 50,5 градуса по Целзий
Меси получи наказание за отказа да играе в Мача на звездите в САЩ
Неработещи климатици и работа навън са най-честите сигнали за опасни условия на труд в жегата към Инспекцията по труда
Тръмп настоя за прекратяване на огъня между Камбоджа и Тайланд