Тишина, моля! (видео)

Какво бихте сторили, ако ви предложат да получите два билета за тенис турнира US Open в Ню Йорк? Бихте ли участвали в странен експеримент с невъзможната мисия да накарате тълпа от нюйоркчани на улицата да притихне?

Някои биха се съгласили, както се вижда от този забавен рекламен експеримент на Heineken, представен във видеото тук. Той показва как млади мъже и жени опитват да спечелят билетите и сядат на висока трибуна с призива „Тихо, моля!“. Не на всички се получава, но на едно момиче - да.

Вижте.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Големите европейски реки са завладени от микропластмаса
Северна Корея отваря първия компютърен клуб без компютри, но под строг контрол на властта
Зеленски потвърди, че в руската Белгородска област има украински войски
ЕК предложи контрамерки срещу митата на Тръмп, Китай обеща да се „бори докрай“
Все повече милиардери отправят оферти за превръщане на компании в частни на фона на пазарния хаос
Как мениджърите могат да оказват позитивно въздействие върху служителите?
Докато всички губят, Бъфет печели
Управлявайте по-добре върховете и спадовете на малкия си бизнес