Уличната музика - най-добрата реклама (видео)

Уличната музика - най-добрата реклама (видео)

Музиката е един от най-добрите рекламни инструменти, защото привлича и завладява хората. Един от най-добрите примери за това правило остава впечатляващото събитие, организирано през 2012 г. за 130-та годишнина от основаването си четвъртата по големина банка в Испания – „Сабадел”.

То бе замислено като флашмоб и се състоя в красивия град Сабадел, където се намира главният офис на институцията. Музиканти от симфоничния оркестър „Валес” и няколко певчески хора се включиха в оригиналното начинание, което спечели сърцата не само на испанците, но и на хора от цял свят. До днес видеото е гледано в YouTube над 42 милиона пъти и се превърна в една от най-успешните, запомнящи се и дълго живеещи реклами в света.

Пред музикантите бе поставена шапка за събиране на подаяния. Посланието е - инвестирай монетка и ще получиш насреща хиляди пъти повече! И така, музиката в защита на добрите дела и удачните инвестиции. 

Вижте. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Култовият екшън „Жега“ се завръща след 30 г. с вероятен състав Леонардо ди Каприо и Крисчън Бейл
The New York Times: Спецчасти на САЩ срещу гардове и агенти от Куба в опит да бъде отвлечен президентът Мадуро
Зеленски: Украйна ще се опита да поднови отново дипломатическия процес за прекратяване на войната с Русия
Традиционният маркетинг се проваля. Ето как да спечелите вниманието на клиента
Времето: Облачно и със значителни валежи в някои райони на страната
От JPMorgan предупреждават за възможна „корекция“ в оценките на свързаните с AI компании
Какво представлява Cloudflare и защо интернет се срина на 18 ноември?
На днешната дата, 19 ноември. Рождениците днес