Уличната музика - най-добрата реклама (видео)
Музиката е един от най-добрите рекламни инструменти, защото привлича и завладява хората. Един от най-добрите примери за това правило остава впечатляващото събитие, организирано през 2012 г. за 130-та годишнина от основаването си четвъртата по големина банка в Испания – „Сабадел”.
То бе замислено като флашмоб и се състоя в красивия град Сабадел, където се намира главният офис на институцията. Музиканти от симфоничния оркестър „Валес” и няколко певчески хора се включиха в оригиналното начинание, което спечели сърцата не само на испанците, но и на хора от цял свят. До днес видеото е гледано в YouTube над 42 милиона пъти и се превърна в една от най-успешните, запомнящи се и дълго живеещи реклами в света.
Пред музикантите бе поставена шапка за събиране на подаяния. Посланието е - инвестирай монетка и ще получиш насреща хиляди пъти повече! И така, музиката в защита на добрите дела и удачните инвестиции.
Вижте.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.