ФАРА се трансформира
Тазгодишното издание на най-голямото събитие за рекламната индустрия в България - Фестивалът на асоциацията на рекламните агенции (ФАРА) ще се проведе от 15 до 17 септември в Пловдив.
Седемнадесетото издание на фестивала, който досега се провеждаше в курортен комплекс Албена, се мести за пръв път в Пловдив. Целта на организаторите от Българска асоциация на комуникационните агенции (БАКА) е събитието да е разположено по-централно и по-близо до София, за да привлече по-широка публика и участници, свързани с комуникационния бизнес в страната.
Темата на фестивала тази година е “Трансформация”. Идеята е да се покаже как рекламата и комуникациите трансформират бизнеса и средата, в която живеем.
Променен е и форматът на фестивала. Събитието вече ще продължава само три дни и ще включва семинарен панел, отворен за по-широката публика, с лекции и практически семинари, водени от световно известни имена и специалисти в различни области – от футуристи, до разказвачи на истории.
В другите два дни на фестивала ще се случват конкурсната програма, демо зоната и професионални дискусии и работилници. Промяна има и в правилата на конкурсната програма – тази година големи награди ще се връчват само в две основни категории - за Агенция на годината и Рекламодател на годината. Няма да се награждава отделно креативна и медийна агенция на годината.
Основната локация на фестивала е Дом на културата “Борис Христов”, а събития от програмата на фестивала ще има в Капана и Градската градина в Пловдив.
“Комуникационната среда е сред най-скоростно променящите се и съответно изисква бърза и навременна трансформация на мисленето и подхода на всички участници в процесите. ФАРА имаше нужда от тази промяна. Тази година отново ще съберем творческите умове в страната, за да видим кои са онези, успели най-умело да се адаптират към Промяната, но и самият фестивал ще бъде трансформиран и по-отворен. За пръв път, фестивалът ще се проведе на по-удобна и централна локация в Пловдив, за да привлече повече хора, които участват или се интересуват от нашата индустрия”, споделя директорът на фестивала Мариана Брашнарова.
За нуждите и интересите на различните публики, ФАРА ще предлага и различни акредитации – пас само за семинарната част, отворена за по-широка публика (професионалисти, студенти, ученици и хора с интерес в сферата на рекламата и креативните индустрии) и пропуск за целия фестивал, който включва и покана за гала церемонията в съботната вечер. Скоро ще бъде обявена и програмата на семинарната част.
Както и през миналата година, заявки за конкурсната програма ще се подават в 29 категории, от които 24 творчески и 5 медийни. Право на участие имат всички реклами и рекламни кампании, публикувани, излъчвани и организирани в периода 01.01.2015 – 28.07.2016 г. и не участвали в съответната категория в предишни издания на Фестивала.
Вече е ясен и съставът на журито, в което, по традиция влизат представители на агенциите – призьори от последните конкурси. Председател на Творческото жури тази година ще бъде Васил Петраков, Творчески директор на DDB Sofia. Останалите членове са:
- Андрей Андреев – Вини, Creative Director, New Moment New Ideas Company
- Богдан Русев, Творчески директор, The Smarts
- Велина Мавродинова, Творчески директор, Ентусиазъм
- Иван Иванов, Creative Director, Ogilvy Group Bulgaria
- Ивелина Гичева, Творчески директор, Tribal Worldwide Sofia
- Константин Трендафилов, Криейтив директор, Saatchi & Saatchi
- Марин Костов – Мъро, Executive Creative Director & Partner, All Channels | Advertising
- Мария Милушева, Творчески директор, Noble Graphics
- Момчил Захариев, Творчески директор, NEXT-DC
- Надежда Трифонова, Creative Director, ЕнЕрДжи Криейтив Бутик
- Николай Ванчев, Творчески директор, Публисис София
- Тошка Иванова, Творчески директор, reforma
Начело на Медийното жури ще бъде Диляна Драгомирова, директор връзки с клиенти в reforma. В състава му влизат също:
- Александър Гагов, Заместник управител, MediaS Com
- Владимир Стоилов, Director Client Leadership, Mindshare/Ogilvy Group
- Иво Алтънов, Управляващ директор, Noble Graphics
- Мария Григорова, Основател и управител, NEXT-DC
- Милин Джалалиев, Управляващ партньор, Saatchi & Saatchi
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.