Хипнотизиращи шведски реклами на финансови услуги (видео)

Хипнотизиращи шведски реклами на финансови услуги (видео)

Рекламите на финансови и банкови услуги често са по-консервативни и въздържани. Но има и случаи, в които рекламодателите залагат на нетрадиционния и творчески подход, за да спечелят вниманието на публиката. При това, не с крещящо рекламиране, а с плавно. 

Такъв е случаят на нова поредица от три видео реклами, изработени от агенция DDB Стокхолм за шведската компания за финансови услуги Klarna. Рекламита са... хипнотизиращи. 

Посланието е просто - предлагат се гладки транзакции. Клиповете обаче определено са нетрадиционни, особено заради музиката за фон. Запомнят се и въздействат. "Всичките три спота, режисирани от Perlorian Brothers на MJZ, известни с особения вид на труда им, се усещат почти като произведения на изкуството, не като реклами", отбелязва Adweek. 

 

 

Саундтрак е електронната музика на DeadMono.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Топ 5 бизнес книги, изисквани за прочит от Харвардския университет
Посланието на европейските лидери към Тръмп: Подкрепата за мира означава подкрепа за Украйна
Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите
Времето: Жълт код за обилни валежи в 12 области в страната
Румен Драганов: Българският турист е все по-активен, но не винаги почива в хотелите
Минната общност отбеляза деня на миньора с акцент върху бъдещето на индустрията
Умният PR не е рекламен - той е целенасочен