Хубава реклама от Budweiser припомня „Не шофирай пил!“ (видео)
Американският бранд бира Budweiser, прочут с култовите си ТВ реклами от десетилетия, представи ново видео. То стопля сърцето и припомня по деликатен и симпатичен начин колко е важно да не шофираме пили.
Съобщение от този род обикновено се поднася от маркетинга с визуално смущаващи изображения на катастрофи и социални реклами, в които се запознаваме и привързваме към героите, за да видим след минута, че те загиват в катастрофи и няма връщане назад.
В случая Budweiser предава посланието „По-добре не шофирай, консумирал алкохол - някой винаги те чака да се върнеш“ с приятната история на млад мъж и най-добрия му приятел – неговият лабрадор. Двамата са заедно навсякъде и кучето чака стопанина в дома му, след като една вечер той излиза да се забавлява с приятели. Мъжът обаче не се връща вечерта, както е обещал на домашния си любимец. Идва си на следващия ден, защото е решил да не шофира след като е пил. И кучето се радва.
Посланието е „За някои обаче чакането продължава вечно“.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Генеративният изкуствен интелект променя SEO завинаги
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |Имате ли нужда от дигитален детокс?
Техники за успех |На днешната дата, 13 май. Рождениците днес
На днешната дата |Денят в цифри
България |Имате ли нужда от дигитален детокс?
Техники за успех |На днешната дата, 13 май. Рождениците днес
На днешната дата |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 12-ти до 18-ти май
Хороскоп |Може ли чревната флора да ни превърне в престъпници?
Наука и Здраве |Акция "Светлина" за велосипедистите тръгва в София
Маркетинг |Митове и легенди за успешната кариера
Техники за успех |Инсулинът на Боян Петров бе открит в района на Лагер 3
България | Advertorial |Цитат на деня
Цитат на деня |ADVERTORIAL

United Group International ще пусне в експлоатация ново оптично трасе, свързващо Гърция и Югоизточна Европа

Първо публично представяне на безплатния софтуер в помощ на хора, лишени от зрителни способности

Коментари
Няма въведени кометари.