Победителите в Effie България 2015

Победителите в Effie България 2015

Победителите в Effie България 2015

На официална церемония снощи в столичния Sofia Live Club бяха връчени осмите поред годишни награди за рекламна ефективност на кампании в България - Effie Awards 2015.

Конкурсът, организиран от БАКА, отличава най-значимите постижения в маркетинговите комуникации: идеите, които работят. Тази година бяха връчени две златни, три сребърни и четири бронзови награди Effie.

Мобилтел спечели най-висока оценка според правилата на Effie Index Worldwide, които преобразуват всяка награда и номинация в точки. Агенцията, подала заявката за участие, клиентът и търговската марка, получават 8 точки за Gold Effie, 6 за Silver Effie, 4 за Bronze Effie и 2 за Финалист.

Въпреки че не получи златно отличие, Мобилтел спечели най-висока оценка с две сребърни награди за кампаниите „Скъпа 2014-а“ и „Ти водиш“. В класацията за най-ефективни рекламодатели следват Хемимонт АД и Международен София Филм Фест, чиито кампании са единствените, които спечелиха златни награди от 14-те финалисти. Това са „Ресторант“ - създадената от Публисис София идейна концепция за представянето на нова българска платформа за облачни услуги на Хемимонт в категория Услуги и „Билет“ на ДДБ София за филмовия фестивал в категория Социална, Медийна, Политическа.

Класацията на агенциите с по 10 точки оглавяват ДДБ СОФИЯ, работили освен за „Билет“ и за кампанията „Нoво начало, нови планове“ на Теленор България, Тhe Samrts за „БЛАГОДАРЯ” на UniCredit Bulbank и „Ти водиш” и reforma, която участва в три наградени кампании: „Жилищен блок” на UniCredit Bulbank, Бюрото за 1 милион долара на Перно Рикар България и „Скъпа 2014-а”

Кампаниите, участвали в конкурса, се оценяваха от професионалисти в сферата на маркетинговите комуникации – представители на агенции, рекламодатели, медии, агенции за изследвания и независими експерти.

В статистиката на Effie Effectiveness Index Worldwide се включват не само наградените кампании, но и финалистите в Effie България 2015. Ето пълният списък на победителите:

КАТЕГОРИЯ : СТОКИ

Сребърна награда Effie
Истинските неща
Клиент: Carlsberg Bulgaria
Агенция: Noble Graphics
Медиа агенция: ББДО Груп/Медия Дайрекшън ОМД
Бронзова награда Effie
 

Бронзова награда Effie
Всяко време е време за нещо специално!
Клиент: Загорка АД
Агенция: Saatchi & Saatchi България
Продуцентска къща: FILMMAKER
Медиа агенция: Медиа С СМВ

КАТЕГОРИЯ: УСЛУГИ

Златна награда Effie 
Ресторант
Клиент: Хемимонт АД
Агенция: Публисис АД
Медиа агенция: Equinox

Сребърна награда Effie
Скъпа 2014-та
Клиент: Мобилтел
Агенция: reforma
Медиа агенция: Carat Bulgaria

Бронзова награда Effie 
БЛАГОДАРЯ
Клиент: UniCredit Bulbank
Агенция: The Smarts
Медиа агенция: MediaCom Bulgaria

Бронзова награда Effie 
Спестовен жилищен кредит
Клиент: Пощенска банка
Агенция: ББДО Груп/ Графити ББДО
Медиа агенция: РА Крес
Интерактивна агенция: Archer Ideas 

Финалист
Жилищен блок
Клиент: UniCredit Bulbank
Агенция: reforma

Финалист
ИНТЕРАКТИВНА ТЕЛЕВИЗИЯ VIVACOM TV
Клиент: VIVACOM
Агенция: NEW MOMENT NEW IDEAS 
Медиа агенция: FCB SOFIA

КАТЕГОРИЯ: ПРОМОЦИИ

Няма финалисти

КАТЕГОРИЯ: КОРПОРАТИВНИ КОМУНИКАЦИИ

Сребърна награда Effie 
Ти водиш
Клиент: Мобилтел
Агенция: The Smarts
Медиа агенция: Carat Bulgaria
 

Финалист
Бюрото за 1 милион долара / Million Dollar Desk
Клиент: Перно Рикар България
Агенция: reforma
Co-working пространство: betahaus Sofia

Финалист
Нoво начало, нови планове
Клиент: Теленор България ЕАД
Агенция: ДДБ София
Медиа агенция: PHD Media Bulgaria
Дигитална агенция: Next DC 

КАТЕГОРИЯ: СОЦИАЛНА, МЕДИЙНА, ПОЛИТИЧЕСКА

Златна награда Effie 
Билет
Клиент: Международен София Филм Фест
Агенция: ДДБ София 

Бронзова награда Effie 
Скучната работа убива
Клиент: Сдружение "РЕ-АКТ"
Агенция: ББДО Груп/ Графити ББДО
Медиа агенция: ББДО Груп/Медия Дайрекшън ОМД

Финалист
Глупостта е навсякъде сред нас
Клиент: ФОКС ИНТЕРНЕШЪНЪЛ ЧЕНЪЛС БЪЛГАРИЯ ЕООД
Агенция: All Channels Communication Group 
Продуцентска къща: Зографик Филм

 

Повече информация на https://effiebulgaria.org/effie2015/finalisti.php

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ