“Моменти на топлина” – новата амбиент реклама на Duracell


Канадската агенция Cossette организира в Монреал ефектна амбиент реклама за батериите Duracell в студените зимни дни.

Тя постави в града брандирана, високотехнологична автобусна спирка, под покрива на която очакващите градския транспорт можеха да се стоплят, ако се хванат за ръце в редица и крайните от тях сложат длан на страничните стени на спирката.

Инициативата и ефектът от нея са заснети във видео, което ви представяме тук. Кадрите са направени по време на зимна виелица и вихрушка от най-тежките, типични за канадския град. Кампанията изтъква, че „моментите на топлина са малко и твърде редки”. „В Канада имаме студени зими. Но имаме и приятели”, допълват авторите на видеото.

Ето и рекламата. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Financial Times: Мошеници доказват с AI „автентичност“ на произведения на изкуството през застрахователи
Типове поведение, които обезсмислят титлата „лидер“
Дания недоволства от избора на Тръмп на пратеник, подкрепящ американския суверенитет над Гренландия
На днешната дата, 23 декември. Рождениците днес
Президентът на Финландия пред Fox News: Остават най-трудните 5% до постигането на мирно споразумение за Украйна
Япония се готви да възобнови дейността на най-голямата атомна електроцентрала в света близо 15 години след Фукушима
Цитат на деня
Съдът възстанови възнаграждение на Мъск и той стана първият с богатство над 700 милиарда долара