“Моменти на топлина” – новата амбиент реклама на Duracell

Канадската агенция Cossette организира в Монреал ефектна амбиент реклама за батериите Duracell в студените зимни дни.

Тя постави в града брандирана, високотехнологична автобусна спирка, под покрива на която очакващите градския транспорт можеха да се стоплят, ако се хванат за ръце в редица и крайните от тях сложат длан на страничните стени на спирката.

Инициативата и ефектът от нея са заснети във видео, което ви представяме тук. Кадрите са направени по време на зимна виелица и вихрушка от най-тежките, типични за канадския град. Кампанията изтъква, че „моментите на топлина са малко и твърде редки”. „В Канада имаме студени зими. Но имаме и приятели”, допълват авторите на видеото.

Ето и рекламата. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Шефът на Astronomer подаде оставка, след като бе забелязан да прегръща и целува негова служителка на концерт на Coldplay
Поредица от мощни трусове с магнитуд над 6,0 бяха регистрирани в руския регион Камчатка
Росен Желязков: Начело с ГЕРБ не може да има друг модел на коалиционно управление и политики
Причините, поради която повечето служители напускат
Спират движението на метрото между станциите "Сливница" и "Обеля" от днес
Износът на редкоземни магнити от Китай за САЩ се увеличава значително през юни
Цената на царевицата се повишава на световните борси през седмицата
Времето: Дневните температури още ще се повишат