“Моменти на топлина” – новата амбиент реклама на Duracell
Канадската агенция Cossette организира в Монреал ефектна амбиент реклама за батериите Duracell в студените зимни дни.
Тя постави в града брандирана, високотехнологична автобусна спирка, под покрива на която очакващите градския транспорт можеха да се стоплят, ако се хванат за ръце в редица и крайните от тях сложат длан на страничните стени на спирката.
Инициативата и ефектът от нея са заснети във видео, което ви представяме тук. Кадрите са направени по време на зимна виелица и вихрушка от най-тежките, типични за канадския град. Кампанията изтъква, че „моментите на топлина са малко и твърде редки”. „В Канада имаме студени зими. Но имаме и приятели”, допълват авторите на видеото.
Ето и рекламата.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.