“Моменти на топлина” – новата амбиент реклама на Duracell

Канадската агенция Cossette организира в Монреал ефектна амбиент реклама за батериите Duracell в студените зимни дни.

Тя постави в града брандирана, високотехнологична автобусна спирка, под покрива на която очакващите градския транспорт можеха да се стоплят, ако се хванат за ръце в редица и крайните от тях сложат длан на страничните стени на спирката.

Инициативата и ефектът от нея са заснети във видео, което ви представяме тук. Кадрите са направени по време на зимна виелица и вихрушка от най-тежките, типични за канадския град. Кампанията изтъква, че „моментите на топлина са малко и твърде редки”. „В Канада имаме студени зими. Но имаме и приятели”, допълват авторите на видеото.

Ето и рекламата. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Топ 5 бизнес книги, изисквани за прочит от Харвардския университет
Посланието на европейските лидери към Тръмп: Подкрепата за мира означава подкрепа за Украйна
Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Reuters: Разговорите между Путин и Зеленски може да се проведат в Унгария
Хамас е приела споразумението за прекратяване на огъня в Газа
Времето: Жълт код за обилни валежи в 12 области в страната
Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите
Румен Драганов: Българският турист е все по-активен, но не винаги почива в хотелите