“Моменти на топлина” – новата амбиент реклама на Duracell
Канадската агенция Cossette организира в Монреал ефектна амбиент реклама за батериите Duracell в студените зимни дни.
Тя постави в града брандирана, високотехнологична автобусна спирка, под покрива на която очакващите градския транспорт можеха да се стоплят, ако се хванат за ръце в редица и крайните от тях сложат длан на страничните стени на спирката.
Инициативата и ефектът от нея са заснети във видео, което ви представяме тук. Кадрите са направени по време на зимна виелица и вихрушка от най-тежките, типични за канадския град. Кампанията изтъква, че „моментите на топлина са малко и твърде редки”. „В Канада имаме студени зими. Но имаме и приятели”, допълват авторите на видеото.
Ето и рекламата.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Цитат на деня
Цитат на деня |Формулата на Безос за генериране на страхотни идеи
Техники за успех |На днешната дата, 29 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |INSAIT получи ново финансиране в размер на 1 млн. долара от Google
Компании |Учени провеждат климатичен експеримент в Амазония, наречен "машина на времето"
Любопитно |Формулата на Безос за генериране на страхотни идеи
Техники за успех |Кати Ууд вижда хуманоидните роботи като най-голямата възможност в AI сферата
Икономика |Проектобюджетът предвижда минималната заплата от 1 януари да е 605 евро
Политика |На днешната дата, 29 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Как приливите създадоха първите градове?
Любопитно |Цитат на деня
Цитат на деня |Румен Радев: България трябва да има ясно и открито лице на управление
България |INSAIT получи ново финансиране в размер на 1 млн. долара от Google
Компании |ADVERTORIAL
Eксперти от ЦИЕ ще анализират имотния пазар в еврозоната на конференцията „Inspire to Higher 2025“ на 31 октомври
Коментари
Няма въведени кометари.