„Грийнпийс” критикува в реклама партньорство на LEGO с Shell


Природозащитническата организация „Грийнпийс” представи нова кампания с екологична насоченост в знак на протест срещу решението на втория по големина производител на играчки в света LEGO да включи в сериите си конструктор с играчки, рекламиращи петролния гигант Shell.

В центъра на кампанията стои драматично видео, озвучено от балада с рефрена „Всичко е невероятно”, в което фигурки на LEGO с тъжен вид потъват в гъста тъмна течност, каквато е петролът на Shell. Всичко това се случва под логото на компанията за добив на природния ресурс.

С кампанията си „Грийнпийс” призовава да бъде сложен край на партньорството на LEGO с Shell, защото според нея чрез него „се замърсява въображението на децата”.

Вижте. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Археолози: Древен „воден култ“ е изградил монументи, по-стари от Стоунхендж
Древна египетска лодка беше определена като „един от най-важните реставрационни проекти на XXI век“
Китай наложи санкции на американски отбранителни компании заради оръжейна сделка с Тайван
Ръководителят на въоръжените сили на Швейцария: Не можем да се защитим от пълномащабна атака
Зеленски изрази готовност да организира референдум за мирния план на Тръмп за Украйна
Европа е на кръстопът между AI амбициите и целите за климата
Тръмп разтърси световната търговия тази година. Известна несигурност се запазва и за 2026 г.
Времето: Слънчево и ветровито