„Дилемата“ - една страхотна футболна пакост на Heineken (видео)


Heineken очевидно открива перфектната жертва за тази своя невероятна футболна пакост, заснета в рекламно видео, което между другото тъкмо грабна в Ню Йорк престижна награда Clio Sports Award за голям успех в спортния маркетинг.

В рамките на забавен експеримент, от агенцията автор на рекламната пакост - Publicis Италия, подлагат на истинско преживяване Симоне - голям фен на футбола от Италия, който винаги гледа двубоите от Шампионска лига с най-добрите си приятели у дома. Изненадващо, познат предлага на Симоне билет да гледа мача на Рома срещу Реал Мадрид лично на стадиона на 17 февруари  Какво да направи? Симоне взима билета и отива. Изненадващо, на големия екран на стадиона се показват приятелите му и го питат защо не е с тях?! Казват му да не се крие от камерите...

"За разлика от други номера, това се усеща много исктинско. И реакциите на момчето са много смешни", коментира онлайн изданието за реклама Adweek. С хиляди хора на стадиона, които гледат в реално време какво се случва, цялото нещо е организирано около един човек - Симоне, който абсолютно няма представа какво му се случва. 

Вижте!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Навици за постигане на висока емоционална интелигентност
Министерството на обраната предлага военното обучение да излезе от класните стаи
Франция потъна в още по-дълбока политическа криза. Какво предстои?
Тръмп може да се позове на закон за извънредно положение, за да изпрати армията в американски градове
Запрянов: Ще поискаме усилване на охраната на въздушното си пространство със средства на съюзниците