„Дилемата“ - една страхотна футболна пакост на Heineken (видео)
Heineken очевидно открива перфектната жертва за тази своя невероятна футболна пакост, заснета в рекламно видео, което между другото тъкмо грабна в Ню Йорк престижна награда Clio Sports Award за голям успех в спортния маркетинг.
В рамките на забавен експеримент, от агенцията автор на рекламната пакост - Publicis Италия, подлагат на истинско преживяване Симоне - голям фен на футбола от Италия, който винаги гледа двубоите от Шампионска лига с най-добрите си приятели у дома. Изненадващо, познат предлага на Симоне билет да гледа мача на Рома срещу Реал Мадрид лично на стадиона на 17 февруари Какво да направи? Симоне взима билета и отива. Изненадващо, на големия екран на стадиона се показват приятелите му и го питат защо не е с тях?! Казват му да не се крие от камерите...
"За разлика от други номера, това се усеща много исктинско. И реакциите на момчето са много смешни", коментира онлайн изданието за реклама Adweek. С хиляди хора на стадиона, които гледат в реално време какво се случва, цялото нещо е организирано около един човек - Симоне, който абсолютно няма представа какво му се случва.
Вижте!
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.