„Дилемата“ - една страхотна футболна пакост на Heineken (видео)


Heineken очевидно открива перфектната жертва за тази своя невероятна футболна пакост, заснета в рекламно видео, което между другото тъкмо грабна в Ню Йорк престижна награда Clio Sports Award за голям успех в спортния маркетинг.

В рамките на забавен експеримент, от агенцията автор на рекламната пакост - Publicis Италия, подлагат на истинско преживяване Симоне - голям фен на футбола от Италия, който винаги гледа двубоите от Шампионска лига с най-добрите си приятели у дома. Изненадващо, познат предлага на Симоне билет да гледа мача на Рома срещу Реал Мадрид лично на стадиона на 17 февруари  Какво да направи? Симоне взима билета и отива. Изненадващо, на големия екран на стадиона се показват приятелите му и го питат защо не е с тях?! Казват му да не се крие от камерите...

"За разлика от други номера, това се усеща много исктинско. И реакциите на момчето са много смешни", коментира онлайн изданието за реклама Adweek. С хиляди хора на стадиона, които гледат в реално време какво се случва, цялото нещо е организирано около един човек - Симоне, който абсолютно няма представа какво му се случва. 

Вижте!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

„Гугъл“ и „Епъл“ предупреждават служители с работни визи да избягват пътувания в чужбина
Шести блок на АЕЦ „Козлодуй“ ще бъде спрян ден по-рано от планираното
Главният изпълнителен директор на „Стелантис“ критикува ревизирания климатичен план на ЕС
През 2025 година изкуственият интелект ще изхвърли емисии въглероден диоксид колкото цял Ню Йорк
Кметът на Берлин: Полицията в Берлин ще действа решително срещу нарушителите на реда по време на новогодишните празненства
Ето защо директната поща заслужава да е част от маркетинговата ви стратегия
САЩ задържаха още един петролен танкер край Венецуела
Ценовият индекс на храните в България продължава да расте, сочат данни на ДКСБТ