„Дилемата“ - една страхотна футболна пакост на Heineken (видео)

Heineken очевидно открива перфектната жертва за тази своя невероятна футболна пакост, заснета в рекламно видео, което между другото тъкмо грабна в Ню Йорк престижна награда Clio Sports Award за голям успех в спортния маркетинг.

В рамките на забавен експеримент, от агенцията автор на рекламната пакост - Publicis Италия, подлагат на истинско преживяване Симоне - голям фен на футбола от Италия, който винаги гледа двубоите от Шампионска лига с най-добрите си приятели у дома. Изненадващо, познат предлага на Симоне билет да гледа мача на Рома срещу Реал Мадрид лично на стадиона на 17 февруари  Какво да направи? Симоне взима билета и отива. Изненадващо, на големия екран на стадиона се показват приятелите му и го питат защо не е с тях?! Казват му да не се крие от камерите...

"За разлика от други номера, това се усеща много исктинско. И реакциите на момчето са много смешни", коментира онлайн изданието за реклама Adweek. С хиляди хора на стадиона, които гледат в реално време какво се случва, цялото нещо е организирано около един човек - Симоне, който абсолютно няма представа какво му се случва. 

Вижте!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Под 10 българи са изразили желание да напуснат Израел и Иран
Неизвестно за известните: Уилям Колгейт не доживява да види как фирмата му за нишесте дава на хората пастата за зъби в тубичка
Илияна Йотова: Ситуацията в Близкия изток е повече от сериозна
Илия Лингорски от БНБ: Въвеждането на еврото не е повод за промяна в условията на кредитите
Външно сформира Координационен център заради влошаващата се ситуация в Близкия изток
Симеон Дянков: След 8 юли България ще получи по-добър кредитен рейтинг
НАП създаде подкаст "Еврото и касовите апарати"
По-скъпи сезонни плодове и зеленчуци ядат съседите ни на Балканите тази година