Рекламният експеримент на Ford


С луда изненада за мъже, заснета от скрита камера, американският автомобилен бранд Ford събира внимание в YouTube. Компанията организира експеримент, в който мъже излязоха на среща със симпатична блондинка, без да я познават. По време на срещата в кафене тя им казва, че е пианистка. След това ги качва в новия си червен Mustang, за да ги повози. 

Тя всъщност е професионалната автомобилистка, майстор в каскадите със скоростни коли от САЩ, Престин Пърсън. В кадрите устройва истински екшън на нищо неподозиращите мъже, шофирайки бързо през града, до празен паркинг, където прави трудни маневри. 

Видео кампанията е на Team Detroit и продуцентска къща The Work, посочва Adweek. Всички мъже в колата са си мислили, че ги прослушват за участие в ново телевизионно предаване за романтичните срещи. Отначало повече от тях реагират като мачо, единият изтъква, че "е човек, който много обича приключенията". Друг казва "аз съм нинджа". Трети й предлага той да шофира, за да й покаже на какво е способна тази кола. 

Ето и самата история. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 22 до 28 декември
На днешната дата, 22 декември. Имен ден празнуват Анастас и Анастасия
Коледните продажби на дребно в Германия са разочароващи до момента
Румен Радев: Хората, които се представят за организатори на моя партия, са измамници
Кипърският президент ще участва утре в срещата на върха Кипър – Гърция – Израел в Йерусалим
Времето: Днес ще бъде предимно облачно
Наистина ли е лошо да сте „фалшиви“ на работното място?
Златото поскъпна до рекордно ниво на фона на геополитическото напрежение и очакванията за лихвите на Фед