„Колко красив може да бъде звукът?“ - новата реклама на Sony

Красотата на звука може да се онагледи - това показва в новата си реклама японският технологичен бранд Sony. Как? Той направи експеримент, като използва боя в различни цветове, водка и пясък, за да заснеме как звукът струи от новите му тонколони с мощен бас MHC-V7D. 

Всичко това се случва на фона на хита на Kiesza "Hideaway". Експериментът се основава на киматичен процес, който изучава отношенията между звука, вибрацията и физическата реалност. Киматичните изследвания произлизат още от трудовете на Робърт Хук през 1680 г. Хук си поставял за цел да открие начините, по които звукът може да бъде направен видим за очите на човека. Той разбрал, че това може да стане като се използват миниатюрни частици, които да се поставят върху вибриращи повърхности с аудио излъчване - точно това прави и Sony в рекламата. 

Така се получават танцуващите капчици водка в кадрите на видеото, следвани от красиви цветни скулптури от издигащи се малки количества боя върху колоната, когато басът е включен. "Целта ни бе да предложим на публиката изживяване на сетивата като никое друго - такова, което пресъздава максимално добре чувствата на човека, намиращ се в една и съща стая с нашите продукти", коментира Кол Павюр - директор на Unit 9 - компания, помогнала да бъде създадан рекламният филм. 

Вижте. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Иран отхвърля преговорите за прекратяване на войната с Израел, Тръмп вижда Путин като посредник за мир
Междувременно в Ливан: Танци и музика на фона на балистичните ракети (ВИДЕО)
Boeing понижи прогнозата си за търсенето на пътнически самолети през следващите 20 години
Зеленски призова лидерите на страните от Г-7 да засилят натиска над Русия по време на срещата си в Канада
Зеленски се надява ескалацията между Израел и Иран да не доведе до спад в помощта за Киев
Тръмп декларира приходи за над 600 млн. долара от крипто, голф, лицензионни такси
На днешната дата, 16 юни. Рождениците днес
Почина Леонард Лаудър – мъжът, който превърна Estee Lauder в козметична империя