„Конецът“- една майсторска социална реклама (видео)


"Само един жест може да доведе до огромни, необратими последствия. Не карай пил".

Това е посланието на тази майсторски режисирана видео кампания на Société de l'assurance automobile du Québec - застрахователна компания от Квебек, Канада.

Клипът е отличен пример за социална реклама, според наблюдателите на руския сайт AdMe. Забележителното в него е разгръщането на действието, в което хора се превръщат в марионетки, задвижвани от дебел конец от прежда, който ги свързва и се разплита от едно кълбо. Това е кълбо от последствия, произлезли от желанието на един шофьор на автомобил да изпие "само още една чаша бира" в бара. 

Вижте!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Китайският президент Си Дзинпин предлага създаване на глобален орган за регулиране на изкуствения интелект
Пентагонът е дал зелена светлина за предоставяне на „Томахоук“ на Украйна. Решението е в ръцете на Тръмп
Румен Радев: Само партията, която лично аз обявя, може да бъде моя партия
Тоалетна от масивно злато ще бъде предложена на търг в „Сотбис“
Френският премиер призовава за преговори на закрити врати след одобряването на нов данък върху богатството
Министър Вълчев: Ще има увеличение на учителските заплати
Заради липса на пратки закриват над 200 пощенски клонове в Гърция
Методът 1-2-48 за борба с бърнаута