„Конецът“- една майсторска социална реклама (видео)

"Само един жест може да доведе до огромни, необратими последствия. Не карай пил".

Това е посланието на тази майсторски режисирана видео кампания на Société de l'assurance automobile du Québec - застрахователна компания от Квебек, Канада.

Клипът е отличен пример за социална реклама, според наблюдателите на руския сайт AdMe. Забележителното в него е разгръщането на действието, в което хора се превръщат в марионетки, задвижвани от дебел конец от прежда, който ги свързва и се разплита от едно кълбо. Това е кълбо от последствия, произлезли от желанието на един шофьор на автомобил да изпие "само още една чаша бира" в бара. 

Вижте!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 1 юли. Джулай Морнинг, Свети Врач
ChatGPT е свил с една трета свободните работни места за млади специалисти във Великобритания
Американският сайт Amazon загуби правото да продава новата конзола на Nintendo
„Дългово робство“: Мъск отново разкритикува разходния законопроект на Тръмп
Зеленски поиска от Германия повече системи за противовъздушна отбрана
Modernity Yellow Party - за жълтото като символ на свободата
Времето: Посрещаме юли с високи температури, но на места и с валежи
Алигаторски Алкатраз: Тръмп открива център за задържане на мигранти насред блата, пълни с едри влечуги