„Мачът“ - новата футболна реклама на Heineken
Холандският бирен бранд Heineken подновява усилията си да се рекламира пред футболните фенове. С ново, забавно видео за Шампионска лига, той разказва историята на група луди италиански запалянковци - моряци на кораб, готови на всичко, дори на невъзможното, за да гледат по телевизията любимата си игра.
Кампанията допълва популярната инициатива на Heineken "'Share the Sofa" ("Сподели дивана"), в която марката предлага на фенове да се свързват с футболни звезди като Рууд Гулит и Ернан Креспо в Twitter по време на мачовете. Освен това тя предложи и коментари на живо за играта от 9 футболни легенди, пише The Drum. Фенове могат да добавят знаменитостите на Heineken във втори екран и да ги гледат, докато футболният двубой тече.
Heineken си поставя за цел допълнителни услуги от нея, създадени от агенция DDB & Tribal Worldwide Амстердам, да окуражават феновете да стават домакини на своя собствена Шампионска лига - вечери с приятели на по бира.
Социалните медии са в сърцето на активностите на бранда за футболния турнир в последните години.
Ето и рекламата с моряците. Тя е дело на агенция Wieden+Kennedy Амстердам.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Караджов: Вече няма "вратички" за заобикаляне на системата за обучение на шофьори
Политика |Китайските износители опитват да изпреварят крайния срок за следващите големи мита на Тръмп
Бизнес |Надежда Йорданова: Решението за нови избори зависи от Борисов и Пеевски
Свят |Правителствата - следващите големи клиенти на Nvidia
Компании |Макрон: Свободата в Европа е изправена пред най-голямата заплаха от Втората световна война насам
Свят |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 14 до 20 юли
Хороскоп |Националното разузнаване на САЩ ще разсекрети документи за тактиката на „дълбоката държава“
Свят |САЩ ще изпратят системи за противовъздушна отбрана "Пейтриът" на Украйна
Свят |Сблъсъци около „делото Епстийн“: Слухове пращат в оставка шефът на ФБР заради конфликт с главния прокурор
Свят |Скандали: Македонският премиер обвини София в "опит за асимилация" и "инженерство на идентичността"
България |Петролът поскъпва, докато инвеститорите чакат изявлението на Тръмп за Русия
Енергетика |Времето: Слънчево, температурите постепенно се повишават
България |Премиерът: Потенциалът на опозицията за подкрепа на вот на недоверие е около 80 депутати
България |ADVERTORIAL

Новите програми по графичен и UI/UX дизайн на SoftUni Creative започват с безплатен 2-седмичен курс

КТ Интернешънъл представи глобалната си визия и съвместния растеж със своите партньори на Дистрибуторска конференция 2025

Коментари
Няма въведени кометари.