„Мачът“ - новата футболна реклама на Heineken

Холандският бирен бранд Heineken подновява усилията си да се рекламира пред футболните фенове. С ново, забавно видео за Шампионска лига, той разказва историята на група луди италиански запалянковци - моряци на кораб, готови на всичко, дори на невъзможното, за да гледат по телевизията любимата си игра. 

Кампанията допълва популярната инициатива на Heineken "'Share the Sofa" ("Сподели дивана"), в която марката предлага на фенове да се свързват с футболни звезди като Рууд Гулит и Ернан Креспо в Twitter по време на мачовете. Освен това тя предложи и коментари на живо за играта от 9 футболни легенди, пише The Drum. Фенове могат да добавят знаменитостите на Heineken във втори екран и да ги гледат, докато футболният двубой тече. 

Heineken си поставя за цел допълнителни услуги от нея, създадени от агенция DDB & Tribal Worldwide Амстердам, да окуражават феновете да стават домакини на своя собствена Шампионска лига - вечери с приятели на по бира. 

Социалните медии са в сърцето на активностите на бранда за футболния турнир в последните години. 

Ето и рекламата с моряците. Тя е дело на агенция Wieden+Kennedy Амстердам. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 14 до 20 юли
Националното разузнаване на САЩ ще разсекрети документи за тактиката на „дълбоката държава“
САЩ ще изпратят системи за противовъздушна отбрана "Пейтриът" на Украйна
Сблъсъци около „делото Епстийн“: Слухове пращат в оставка шефът на ФБР заради конфликт с главния прокурор
Скандали: Македонският премиер обвини София в "опит за асимилация" и "инженерство на идентичността"
Петролът поскъпва, докато инвеститорите чакат изявлението на Тръмп за Русия
Времето: Слънчево, температурите постепенно се повишават
Премиерът: Потенциалът на опозицията за подкрепа на вот на недоверие е около 80 депутати