„Не разчитай на съдбата“ - една от най-добрите реклами на Axe


С тази запомняща се видео реклама козметичният бранд Axe продължава да събира внимание и умивки повече от година.

Клипът представя реплики на световноизвестни романтични сцени от киното, в които герои и героини се виждат за първи път и се влюбват. Сцените включват имитация на запознанството между Джон Сноу и Ингрид в "Игра на тронове", на всепоглъщащата любов между Джак и Роуз в "Титаник", на сюжети от уестърни и източното кино. Във всички тях младежът е зърнал бъдещата си любима, но все нещо се случва и той не успява да се запознае с нея.

Мотото на рекламата е "Не разчитай на съдбата". С него брандът на Uniliver призовава младите да бъдат активни и да не изчакват страхливо правилния момент.

Рекламата събира внимание в последните дни сред руската аудитория след представянето й в популярния сайт Adme.ru. Тя се различава от предишните видео кампании на Axe от 2010 г. насам, в които сюжетите бяха определяни като сексистки, защото жените бяха основно безмълвни героини - манекенки ангели, падащи от небето, или част от задлъжителния антураж на модерния Ной, който би се спасил от потоп само ако вземе със себе си красиви жени и екзотични животни. 

Ето и видеото. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 17 декември. Имен ден празнуват Данaил, Данaилa, Даниeл, Даниeлa
Мерц: Според гаранциите, предоставени от САЩ на Украйна, бихме могли да отблъснем руските сили
След повече от десетилетие: NASA загуби връзка с орбиталния апарат на Марс Maven
Парламентът прие на първо четене удължителният бюджет за 2026 година
Зетят на Тръмп се оттегля от офертата на Paramount Skydance за придобиване на Warner Bros. Discovery
МАЕ: Глобалното търсене на въглища достигна рекордно високо ниво тази година, очаква се спад до 2030 г.
Норвегия ще взривява собствени мостове в случай на военен конфликт
Рекорд: Испания отчете близо 100 млн. туристи през 2025 г. и дебне конкуренцията