„Не се преструвай” – новата реклама на Durex


Durex е там, където се събират мъжките погледи. Логично, брандът презервативи се възползва от вниманието към Световното първенство по футбол в Бразилия и представи забавна видео реклама, свързана с него.

Рекламата е кратка. Провежда се под мотото „Не се преструвай” – преструването е нещо, което продуктите на Durex осмиват. Тя показва как футболни играчи падат драматично с разтърсващи ги от болка контузии без дори някой от терена да ги е докоснал.

Кампанията се провежда под хаштага #Don’tFakeIt и включва проучване на Durex, в което компанията попитала 2000 мъже дали биха отказали да бъдат с партньорките си, за да гледат мач от футболното първенство. 40% отговорили утвърдително. Мнозина посочили, че щели да излъжат, че „не се чувстват добре”.

Ето и видеото. 1,2,3… опера и драматизъм!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Украйна ще внася втечнен природен газ от Гърция през предстсоящата зима
Финландският президент Стуб: Малко вероятно е да има примирие в Украйна преди пролетта
Британският вътрешен министър Шабана Махмуд обяви радикални реформи в системата за убежище, вдъхновени от Дания
Васил Терзиев: Повишението в цените за паркиране е отлагано от 2016 г. и отразява реалната инфлация
Освободеният във Венецуела френски гражданин Камило Кастро се завръща у дома
ДКСБТ отчита спад в цените на плодове, зеленчуци и основни храни у нас
21-годишно проучване свързва пародонтозата и кариесите с повишен риск от инсулт
На днешната дата, 16 ноември. Имен ден празнува Матей