„Не се преструвай” – новата реклама на Durex

Durex е там, където се събират мъжките погледи. Логично, брандът презервативи се възползва от вниманието към Световното първенство по футбол в Бразилия и представи забавна видео реклама, свързана с него.

Рекламата е кратка. Провежда се под мотото „Не се преструвай” – преструването е нещо, което продуктите на Durex осмиват. Тя показва как футболни играчи падат драматично с разтърсващи ги от болка контузии без дори някой от терена да ги е докоснал.

Кампанията се провежда под хаштага #Don’tFakeIt и включва проучване на Durex, в което компанията попитала 2000 мъже дали биха отказали да бъдат с партньорките си, за да гледат мач от футболното първенство. 40% отговорили утвърдително. Мнозина посочили, че щели да излъжат, че „не се чувстват добре”.

Ето и видеото. 1,2,3… опера и драматизъм!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ