„С татко“ - нова рекламна история от Nissan
Бащата остава в центъра на сюжетите на голямата телевизионна реклама. Японският бранд Nissan в Северна Америка стана последната компания, представила трогателна реклама, която разказва за връзката между баща и син. Този вид рекламиране в Щатите дори вече си има условно име - "dadvertising".
Рекламната история на Nissan се завъртя в най-скъпия ефир от годината за Америка - финала на футболната лига Супербоул, чиито кампании ви представяме в раздела ни за маркетинг в последните дни. Тя стопля сърцето и се харесва на интернет потребители с изпълнението на актьорите в нея, играещи роля на американско семейство с баща - спортен автомобилист.
Кампанията е дело на една от най-известните агенции в САЩ - TBWA/Chiat/Day Лос Анджелис. В рамките на нея освен над 4 млн. долара за излъчване на спота по телевизията, компанията ще дари 1 млн. долара на две международни организации, които се борят с крайната бедност - Wounded Warrior Project® (WWP) и Habitat for Humanity.
Ето и рекламата.
Вижте още: Годината на бащата в рекламата
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.