„С татко“ - нова рекламна история от Nissan


Бащата остава в центъра на сюжетите на голямата телевизионна реклама. Японският бранд Nissan в Северна Америка стана последната компания, представила трогателна реклама, която разказва за връзката между баща и син. Този вид рекламиране в Щатите дори вече си има условно име - "dadvertising".

Рекламната история на Nissan се завъртя в най-скъпия ефир от годината за Америка - финала на футболната лига Супербоул, чиито кампании ви представяме в раздела ни за маркетинг в последните дни. Тя стопля сърцето и се харесва на интернет потребители с изпълнението на актьорите в нея, играещи роля на американско семейство с баща - спортен автомобилист. 

Кампанията е дело на една от най-известните агенции в САЩ - TBWA/Chiat/Day Лос Анджелис. В рамките на нея освен над 4 млн. долара за излъчване на спота по телевизията, компанията ще дари 1 млн. долара на две международни организации, които се борят с крайната бедност - Wounded Warrior Project® (WWP) и Habitat for Humanity.

Ето и рекламата. 

Вижте още: Годината на бащата в рекламата

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изкуственият интелект не е автопилот – той е усилвател
Папа Лъв ХIV обяви 15-годишен компютърен специалист за светец
Операторите помолени да крият негативни реакции към Тръмп на финала на US Open
Не се опитвайте да бъдете „готини“ на работа. Как вместо това да придобиете влияние в офиса?
Държавният резерв: За 3 години са раздадени над 2 милиона литра вода
Близо половин милион сирийци са се завърнали от Турция в родината си през изминалите девет месеца
Премиерът Росен Желязков ще бъде на официално посещение в Черна гора
На днешната дата, 8 септември. Малка Богородица