„Средно хубава жена? Няма такова нещо!“ - новият експеримент на Dove
С нов глобален експеримент козметичният бранд Dove отново припомня на жените да не се обезценяват в преценката си за себе си.
Компанията постави на входа на молове в Сан Франциско, Лондон, Шанхай, Делхи и Сао Паоло две врати. Над едната бе изписано "Хубави", а над другата - "Средно хубави". Повечето жени, съгласили се да участват в опита, са минали през втория вход. Тези дами по-късно разказват, че съжаляват за стореното. Идеята е да се припомни, че по-голямата част от жените по света са хубави или могат да бъдат такива, ако повярват, че са.
Кампанията се провежда под хаштага #ChooseBeautiful. Послението е: "Жените правят хиляди избори всеки ден, свързани с кариерите им, със семействата и да не забравяме, с тях самите. Да се чувстват хубави е един от тези избори. Всеки ден те трябва да бъдат мотивирани да решават, че са хубави".
Съгласни ли сте? Ето и краткия филм, който отразява експеримента.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.