„Старите пари срещу новите“ - първата реклама на PayPal за Супербоул (видео)

Парите вече не са мръсна дума. Парите сега не са хартия. Те се развиват. Старите пари затварят в 17 ч. Новите пари винаги са отворени. 

Тези и други истини на модерния свят посочва PayPal в новата си реклама, подготвена за най-скъпия ефирен момент в САЩ от цялата година - финала на лигата за американски футбол Супербоул. 

Компанията за е-разплащания ще представи своя първа реклама по време на събитието, пред което традиционно се събират едновременно пред малкия екран поне 100 милиона американци. 

Задвижена освен от посланията и от удраната музика на песента "Confident" на Demi Lovato, рекламата на PayPal е дело на агенция Crispin Porter + Bogusky в Лос Анджелис, посочва Adweek. Видеото стои в центъра на световна маркетингова кампания, озаглавена "Нови пари". 

"Това е повече от реклама за нас", коментира пред Adweek маркетинговият директор на PayPal Грег Фишър. "Това е момент да се представим отново на света", казва той. През лятото на 2015 г. PayPal се отдели от eBay. 

"Страхотната реклама за Супербоул не само прави пробив, но и дава повод за разговор. Точно това искаме - да накараме хората да заговорят за реалността, в която самата природа на парите се е променила и компаниите за финансови услуги вече трябва да обслужват нуждите на хората, а не обратното", продължава Фишър. 

Ето и видеото. В следващите дни в рубриката ни за маркетинг ще продължим да ви представяме по-интересните кампании от парада на рекламата, наречен 50-и юбилеен Супербоул 2016. 1,2,3... !

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ