„Ти все още си мъж“ - една от най-добрите радио реклами на годината

„Ти все още си мъж“ - една от най-добрите радио реклами на годината

„Ти все още си мъж“ - една от най-добрите радио реклами на годината

„Така и не мога да достигна най-високия шкаф на хладилника...“, „Защо всички обичат толкова много изолирбан?!“, „Децата ми казва mam... не man“...

Тези мисли са споделени от тревожни и искрени гласове на мъже в една от най-добрите радио рекламни на годината  - „Still a man“ или „Все още мъж“. Рекламата е дело на агенция Ogilvy & Mather Йоханесбург и дава страхотна реализация на трудната и сложна задача да се изготви добра кампания за радиото като вид медия. За радио рекламите винаги е нужна прозорливост, интелигентност, добра представа за слушащия човек, който трябва да бъде достигнат. 

Рекламата се сдоби със световно признание, след като получи Гран при на провеждащия се в Кан, Франция, престижен фестивал за реклама Cannes Lions. Изработена е за KFC и рекламира меню за мъже на веригата за бързо хранене. Отразява десетките различни видове вътрешни съмнения на съвременните мъже, за които рядко се говори, но които съществуват при множеството изисквания към тях от обществата, жените и децата. 

„Това е много силно“, коментира президентът на журито в Кан Том Аймъндсън, главен изпълнителен директор в Pirate Group, Канада. „Това е красотата на радиото. То е голо. Не можеш да се скриеш зад нищо. Трябва да докоснеш някого, да го изведеш извън рамката и да го задържиш там, да го накараш да поиска да се върне за още“, коментира той. 

Радио рекламата може да чуете тук. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ