„Форд” отговаря на „Кадилак” с рекламна пародия
„Беше необходимо известно време, но някой най-накрая пародира много иронизираната реклама на „Кадилак” „От страната на басейна” с участието на Нийл Макдона. При това не просто някой, а „Форд”, пише Adweek.
Авторите на дигиталното издание за маркетинг посочват, че рекламната агенция на „Форд” „Тийм Детройт” е заснела пародийно видео на рекламата на „Кадилак” с Макдона. Видеото на „Форд” е иронична реплика, в която е главен герой напълно противоположен образ на Макдона. Афроамериканката Пащън Мъри е рекламен антипод на белия предприемач, в чиято роля влиза актьорът. Мъри е създателка на „Детройт Дърт” – консултантска фирма за устойчиво развитие и защита на околната среда.
Рекламата на „Кадилак” популяризира луксозния хибрид на производителя CLR. Рекламата на „Форд” популяризира хибрида й C-MAX. Посланието на Мъри за Америка обаче на чисто съдържателно ниво е на светлинни години от това на „Кадилак”, според Adweek.
В първата реклама Макдона пита защо американците работят толкова много, докато хората от другите нации се събират с приятели вечер след работа и вземат целия август месец за почивка. „За басейна пред къщата ни или може би заради вещите, които имаме?”, пита той и си отговаря, че било защото американците са лудо мотивирани, упорито работещи личности, задвижени от силната си вяра, че искат да предприемат нещо голямо, да го изработят и то са се случи.
Във втората реклама Мъри пита защо работи толкова много. „За това ли?”, показва тя сметище в САЩ с необработени неразградими отпадъци и изтъква, че другите развити нации рециклират боклука си и имат далеч по-развити устойчиви практики за опазване на околната среда.
Ето и рекламното сравнение. Вижте.
Какво мислите?
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.