Британската армия пробва да смени ракетите срещу донове с лазер от бронирана машина

В британската армия бяха проведени първите тестове на демонстратор на лазерно оръжие от бронираната бойна машина Wolfhound. Това се казва в изявление на Министерството на отбраната на Великобритания. Според разработчици от британското подразделение на американската компания Raytheon, това оръжие ще помогне преди всичко в борбата с безпилотните летателни апарати. Според тях за британската армия би било икономически по-изгодно да използва лазерни оръжия, отколкото скъпи ракети за унищожаване на дронове.
В рамките на тестовете, които са се провели на полигона Портън Даун, "лазерно оръжие неутрализира цели на разстояние над 1 км". Отбелязва се, че следващият етап от тестовите изстрелвания, който ще се проведе по-късно през 2024 г., ще включва персонал от британските сухопътни сили.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Близо 358 хил. германски социалдемократи започват днес гласуването си за коалиционното споразумение за правителство
Политика |Доналд Тръмп: Зеленски споделя вината за жертвите на войната
Свят |Новата икономика: Сингапур обяви края на глобализацията и очаква нова по-лоша ера
Бизнес |Централната банка на Китай разширява квотите за внос на злато поради рязко покачване на търсенето
Финанси |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Цитат на деня
Цитат на деня |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |Какво наистина мислят вашите клиенти?
Маркетинг |На днешната дата, 15 април. Рождениците днес
На днешната дата |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 14-и до 20-и април
Хороскоп |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.