Илон Мъск е дарил 288 млн. долара за изборите през 2024 г.

Милиардерът Илон Мъск е похарчил най-малко 288 млн. долара, за да помогне за избирането на президента Доналд Тръмп и други републикански кандидати, сочи анализ на "Вашингтон Пост" на новите документи на Федералната избирателна комисия (ФИК), които предлагат кратка картина на похарчените средства в края на годината по време на изборния цикъл през 2024 г.
Подадените в петък документи на ФИК затвърждават статута на Мъск като най-големия политически донор на последния президентски цикъл в момент, когато той е натрупал изключителна власт като член на вътрешния кръг на Тръмп - и осъждан от критиците като фактически, неизбран съпрезидент. Той също така е движеща сила в усилията за намаляване на числеността на държавните служители, като помогна за изготвянето на противоречивото предложение тази седмица към стотици хиляди професионални държавни служители да напуснат работа и да получат заплата до септември, посочва вестникът, цитиран от БТА.
Зашеметяващите политически разходи на Мъск за 2024 г. и степента на влиянието му върху Тръмп, както и върху лостовете на федералното правителство, ограничават забележителна трансформация за най-богатия човек в света, който само се е увличал по политиката, преди да бъде приет във вътрешната орбита на Тръмп миналата година, отбелязва "Вашингтон Пост".
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Алтернативни инвестиции: Как работи пиратската борса в Сомалия?
Любопитно |Украйна удължи с още три месеца военното положение и мобилизацията
Свят |Бизнес перспективи: Ядрените планове на Европа остават на заден план заради скок при зелената енергия
Енергетика |Виктор Чучков-син на гости на „Софийски истории“
Общество |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Топ мениджър на Lego загина в швейцарски ски курорт
Свят |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.