Компания отделя 140 млн. долара за повишаване на раждаемостта сред служителите

Компания отделя 140 млн. долара за повишаване на раждаемостта сред служителите

Китайската компания Trip.com Group Ltd., онлайн оператор на туристическа агенция, ще насочи 1 милиард юана или 140 милиона долара субсидии към служителите си, за да ги насърчи да имат повече деца.

Trip.com ще плаща 10 000 юана годишно на служители, които са работили в компанията поне три години, за всяко новородено дете, до навършването на 5-годишна възраст, съобщиха от компанията. Основателят и главен изпълнителен директор на Trip.com Джеймс Лианг, демограф по професия, говори публично за задаващата се демографска криза в Китай. „Възнамеряваме да предоставим на нашите служители финансова подкрепа, която ще ги насърчи да създадат или разширят семейства, без да компрометират професионалните си цели“, каза Лианг в изявление на компанията.

Населението на Китай през 2022 г. е намаляло за първи път от повече от 60 години - с 850 хиляди, до 1,412 милиарда души, според Националното статистическо бюро на Китай. Раждаемостта в страната през миналата година падна до рекордно ниското ниво от 6,77 новородени на 1000 души.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Шуменският звяр е черен леопард, дошъл от Исперих, откриха и следите му
Иран обмисля ответни мерки срещу САЩ за ударите по ядрени обекти, Тръмп заговори за смяна на режима
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 23 до 29 юни
Иранският парламент взе решение да бъде затворен Ормузкият проток, през него минава 20% от световния петрол
Зеленски предупреди Европа за нови руски военни операции
Шефът на Пентагона: САЩ в Иран използваха за първи път в бойни условия 14 бомби за подземни съоръжения MOP
Генералният директор на МААЕ свиква извънредна среща заради Иран
Властите в Истанбул забраниха планирания прайд и достъпа до централния площад Таксим и района Шишли