Компания отделя 140 млн. долара за повишаване на раждаемостта сред служителите

Компания отделя 140 млн. долара за повишаване на раждаемостта сред служителите

Китайската компания Trip.com Group Ltd., онлайн оператор на туристическа агенция, ще насочи 1 милиард юана или 140 милиона долара субсидии към служителите си, за да ги насърчи да имат повече деца.

Trip.com ще плаща 10 000 юана годишно на служители, които са работили в компанията поне три години, за всяко новородено дете, до навършването на 5-годишна възраст, съобщиха от компанията. Основателят и главен изпълнителен директор на Trip.com Джеймс Лианг, демограф по професия, говори публично за задаващата се демографска криза в Китай. „Възнамеряваме да предоставим на нашите служители финансова подкрепа, която ще ги насърчи да създадат или разширят семейства, без да компрометират професионалните си цели“, каза Лианг в изявление на компанията.

Населението на Китай през 2022 г. е намаляло за първи път от повече от 60 години - с 850 хиляди, до 1,412 милиарда души, според Националното статистическо бюро на Китай. Раждаемостта в страната през миналата година падна до рекордно ниското ниво от 6,77 новородени на 1000 души.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Холивудската звезда с два „Оскара“-а Кевин Спейси загуби дома си и изнася концерти по клубове
22 цитата за силата и смисъла на семейството
Броят на ТЕЛК решенията е нараснал шесткратно за последните 5 години
Зеленски в извънредно обръщение: Украйна е изправена пред труден избор, но и най-твърдият метал се огъва
Зеленски изрази готовност да работи по плана на САЩ за прекратяване на войната в Украйна
"Не оставяй демокрацията зад решетките": Хиляди протестираха в София и Варна
Изследване: Окото може да се „рестартира“ и да възстанови увреденото зрение
Половин век след Франко: Как се промени съвременна Испания?