Компания отделя 140 млн. долара за повишаване на раждаемостта сред служителите

Компания отделя 140 млн. долара за повишаване на раждаемостта сред служителите

Китайската компания Trip.com Group Ltd., онлайн оператор на туристическа агенция, ще насочи 1 милиард юана или 140 милиона долара субсидии към служителите си, за да ги насърчи да имат повече деца.

Trip.com ще плаща 10 000 юана годишно на служители, които са работили в компанията поне три години, за всяко новородено дете, до навършването на 5-годишна възраст, съобщиха от компанията. Основателят и главен изпълнителен директор на Trip.com Джеймс Лианг, демограф по професия, говори публично за задаващата се демографска криза в Китай. „Възнамеряваме да предоставим на нашите служители финансова подкрепа, която ще ги насърчи да създадат или разширят семейства, без да компрометират професионалните си цели“, каза Лианг в изявление на компанията.

Населението на Китай през 2022 г. е намаляло за първи път от повече от 60 години - с 850 хиляди, до 1,412 милиарда души, според Националното статистическо бюро на Китай. Раждаемостта в страната през миналата година падна до рекордно ниското ниво от 6,77 новородени на 1000 души.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изненадващ ход: Путин се е обявил за "нулево" обогатяване на уран от Иран
Скандали: Македонският премиер обвини София в "опит за асимилация" и "инженерство на идентичността"
Франция подписа споразумение за създаването на държавата Нова Каледония
Daily Mail: Крал Чарлз III и принц Хари се опитват да постигнат мир чрез помощниците си
Министерството на здравеопазването дава препоръки за безопасно хранене през летните месеци
Дините поевтиняват, но останалите плодове поскъпват на борсите у нас
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%