Компания отделя 140 млн. долара за повишаване на раждаемостта сред служителите

Компания отделя 140 млн. долара за повишаване на раждаемостта сред служителите

Китайската компания Trip.com Group Ltd., онлайн оператор на туристическа агенция, ще насочи 1 милиард юана или 140 милиона долара субсидии към служителите си, за да ги насърчи да имат повече деца.

Trip.com ще плаща 10 000 юана годишно на служители, които са работили в компанията поне три години, за всяко новородено дете, до навършването на 5-годишна възраст, съобщиха от компанията. Основателят и главен изпълнителен директор на Trip.com Джеймс Лианг, демограф по професия, говори публично за задаващата се демографска криза в Китай. „Възнамеряваме да предоставим на нашите служители финансова подкрепа, която ще ги насърчи да създадат или разширят семейства, без да компрометират професионалните си цели“, каза Лианг в изявление на компанията.

Населението на Китай през 2022 г. е намаляло за първи път от повече от 60 години - с 850 хиляди, до 1,412 милиарда души, според Националното статистическо бюро на Китай. Раждаемостта в страната през миналата година падна до рекордно ниското ниво от 6,77 новородени на 1000 души.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Китайският президент Си Дзинпин предлага създаване на глобален орган за регулиране на изкуствения интелект
Румен Радев: Само партията, която лично аз обявя, може да бъде моя партия
Пентагонът е дал зелена светлина за предоставяне на „Томахоук“ на Украйна. Решението е в ръцете на Тръмп
Тоалетна от масивно злато ще бъде предложена на търг в „Сотбис“
Френският премиер призовава за преговори на закрити врати след одобряването на нов данък върху богатството
Заради липса на пратки закриват над 200 пощенски клонове в Гърция
„Киев пост“: Освен в Румъния, САЩ ще намалят военното си присъствие и в България, Унгария и Словакия
Методът 1-2-48 за борба с бърнаута