Медиите в Гърция стачкуват. Прекратиха новинарските си емисии

Обща журналистическа стачка започна в Гърция. Всички медии прекратиха новинарските си емисии. Стачката е 24-часова. Тя е организирана от синдиката на общогръцката федерация на журналистическите асоциации, предава БНР.
Журналистите настояват за подписване на колективни трудови договори във всички медийни сектори – телевизия, вестници, списания, онлайн издания и радио. Сред исканията на журналистите са минимална стартова заплата от 1250 евро, двойно заплащане за работа през почивните дни, обезщетения при командировки. От правителството се изискват мерки срещу непрекъснато растящите цени на храните, електроенергията, наемите на жилища.
Журналистите настояват за безплатна правна защита в съдебни дела във връзка с журналистически разследвания.
Връщане на 13-а и 14-а заплата също е сред основните искания на днешната журналистическа стачка.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |ФИФА обяви съдиите за световното клубно и по-строги правила за вратарите
Спорт |Джейми Даймън продаде акции на JPMorgan за около 31,5 млн. долара
Финанси |Джак Дорси: Премахнете законите за интелектуалната собственост
Технологии |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Доналд Тръмп: Зеленски споделя вината за жертвите на войната
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата икономика: Сингапур обяви края на глобализацията и очаква нова по-лоша ера
Бизнес |Безос изпрати годеницата си и Кейти Пери в космоса (видео)
Любопитно |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |Цитат на деня
Цитат на деня |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.