Парижани подкрепиха на референдум 500 улици да станат пешеходни

Мнозинството от участвалите във вчерашния референдум парижани гласуваха в полза на увеличаването на броя на пешеходните улици във френската столица, но в гласуването, организирано от лявата кметица Ан Идалго участваха едва 4% от избирателите, предадоха Франс прес и БТА.
Близо 66% от парижаните, които се явиха в 218-те избирателни секции, са гласували в подкрепа на превръщането на 500 нови улици в пешеходни, сочат резултатите, обявени от кметството.
Но само 56 500 от 1,391 млн. души, включени в избирателните списъци, взеха участие в гласуването, в което за първи път можеха да упражнят правото си на глас лица на възраст над 16 години.
Това означава, че избирателната активност е била само 4,06%, по-ниска от предишните гласувания за утрояване на таксата за паркиране на джипове през 2024 г. (5,68%) и за забрана на електрическите скутери, година по-рано (7,46%).
"За" гласуваха 14 от 17-те района на френската столица. "Против" се обявиха 7-ми, 8-ми и 16-ти район, които са известни като бастиони на десницата, отбелязва АФП.
Резултатите от гласуването засилват решимостта на кметството да продължи да работи за увеличаването на броя на пешеходните улици и зелените зони, заяви Кристоф Наждовски, заместник-кмет на Париж, отговарящ за зелените площи.
500-те нови пешеходни улици ще бъдат добавени към 300 алеи от същия тип, одобрени началото на втория мандат на Ан Идалго през 2020 г.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Европейските борси се оцветиха в червено след предупреждение ASML, че митата на САЩ влошават перспективите*
Финанси |Heineken надмина прогнозите за продажби за първото тримесечие
Свят |Англия пуска 1600 км затворени за ремонт основни пътища, за да избегне задръствания за празниците
Свят |PwC спира работа в повече от дузина държави
Компании |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Байдън разкритикува Тръмп в първата си реч, откакто напусна Белия дом
Политика |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.