САЩ пускат за богаташи „златни“ разрешения за пребиваване в страната по 5 млн. долара

САЩ пускат за богаташи „златни“ разрешения за пребиваване в страната по 5 млн. долара

Съединените щати започват до две седмици да продават „златни“ разрешения за пребиваване и работа в страната за 5 милиона долара, съобщи президентът Доналд Тръмп пред репортери в Белия дом, предаде Fox News. Според него разрешителни за пребиваване ще се предоставят на онези чужденци, които правят големи инвестиции в американската икономика. „Ще продадем „златната карта“. Има „зелена карта“, а това е „златна карта“. Ще определим цената на тази карта на около 5 милиона долара“, каза държавният глава.

Тръмп изрази убеждението си, че богатите ще влязат в САЩ, като си купят такава карта. Той добави, че това е пътят към американско гражданство. 

Прочутата „зелена карта“ е аналог на разрешението за пребиваване в Съединените щати. Изискванията за получаването му варират в зависимост от ситуацията на кандидата.  В Съединените щати лотарията за „зелена карта“ се провежда от 1990 г. Всяка година 50 хиляди души печелят и получават разрешения за постоянно пребиваване и работа в САЩ.

Има и „златни“ визови програми за чуждестранни инвеститори в някои страни. За визи от този тип са кандидатствали граждани на 14 държави - Китай, САЩ, Турция, Германия, Южна Корея, Грузия, Сърбия, Алжир, Израел, Иран, Хърватия, Монголия, Узбекистан и Азербайджан.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Над 2000 пощенски станции ще обменят левове в евро безплатно след влизането ни в еврозоната
Концертът на Лейди Гага влезе в Книгата на рекордите на Гинес за посещаемост, изпревари Мадона
Европейската комисия глобява доставчици на храни заради картел
Времето: Слънчево, но следобед над планинските и източните райони ще се заоблачи
Започва националното външно оценяване за четвъртокласниците
На днешната дата, 3 юни. Рождениците днес
Рейвън - шимпанзето, което се превърна в един от най-успешните инвеститори на Уолстрийт
Как компаниите за е-търговия използват уеб данни, за да разбират по-добре клиентите си