Стачки спират в различни интервали железопътния и въздушния транспорт в Италия

Стачки спират в различни интервали железопътния и въздушния транспорт в Италия

24-часова стачка на железопътния транспорт в Италия започна в  21 часа местно време на 8 април.  Протестите в жп транспорта ще продължат и през следващите дни. В националния протест, организиран от различни синдикати, участва целият персонал от железопътния транспорт. Искат се по-добри условия и организация на трудовия процес и работните смени, подновяване на националния трудов договор и по-добра безопасност за служителите, съобщи БНР. Много влакове отпадат, дори тези на дълги разстояния. Гарантирани са часовите интервали между 5 и 8 часа сутринта и 18-21часа  местно време. 

На 9 април, за четири часа – от 12 до 16 часа местно време е протестът на служителите от въздушния транспорт, като авиационен персонал и наземния на летищата заедно със стюардесите на авиокомпания EasyJet. Причините за стачката им включват влошаване на договорните условия, намаляване на мерките за безопасност както и трудности, свързани с лоша организация на работата им, спорове за заплати и за извънредния труд по време на празниците и в неделните дни. На 11 и 12 април, с нов 23-часов протест в жп транспорта своето недоволство от трудовата ситуация ще изразят пак машинисти и бордов персонал и този на гарите, както и колегите им от товарния сектор.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Навици за постигане на висока емоционална интелигентност
Тръмп може да се позове на закон за извънредно положение, за да изпрати армията в американски градове
Пореден случай: Бившият директор на руското издателство "Правда" загина след падане от прозорец
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Времето: Предупреждения от първа, втора и трета степен за обилни валежи в 23 области
Великобритания се отказа да съди заподозрени за китайски шпиони в името на добрите отношения с Пекин
Какво всъщност е AI - заплаха, технологична революция, пазарен балон или просто бизнес?