Увеличават цените на фериботните билети в Гърция

Гърция отново покачва цените на фериботните билети от началото на туристическия сезон, съобщават днес собствениците на кораби, информира кореспондентът на БНР.
Скъпо гориво, поддръжка и увеличаване на заплатите в корабоплаването покачват цените на фериботните билети с около 15%, съобщават компаниите за морски трансфер в Гърция. Увеличението се очаква от началото на май. Туристическите агенции коментират, че след увеличението миналия сезон на цените с до 50% новото поскъпване ще засегне силно туристите.
Това е непоносима цена за гръцките семейства, реагираха от синдикатите. Те посочват, че миналата година едно четиричленно семейство за пътуване от Пирея до Родос и обратно е плащало хиляда евро за транспорт. А до остров Парос е било 540 евро. Новото покачване на фериботния трансфер ще увеличи цената на стоките на островите, оплакват се търговците.
Министърът на търговския флот Василис Кикилиас съобщи днес, че започва преговори с фериботните компании за овладяване на цените. Те настояват за държавна помощ, която да компенсира скъпите горива.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Алтернативни инвестиции: Как работи пиратската борса в Сомалия?
Любопитно |Украйна удължи с още три месеца военното положение и мобилизацията
Свят |Бизнес перспективи: Ядрените планове на Европа остават на заден план заради скок при зелената енергия
Енергетика |Виктор Чучков-син на гости на „Софийски истории“
Общество |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Топ мениджър на Lego загина в швейцарски ски курорт
Свят |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.