Великобритания започва второ разследване на рекламните практики на Google
Британският регулаторен орган започна днес второ разследване за рекламните практики на Google, твърдейки че глобалната търсачка, собственост на Alphabet, може би нарушава правилата на конкуренцията и незаконно дава преимущество на собствените си услуги, предаде Ройтерс.
Най-новото разследване на британския орган за конкуренция и пазари следва предходно, което разглеждаше споразумение между Google и Meta, компанията майка на Facebook, известно като Jedi Blue, сключено по-рано тази година.
Регулаторният орган обяви днес, че разглежда три ключови части от веригата рекламни технологии, услуги, които посредничат в рекламните технологии, тъй като Google притежава най-големия доставчик във всеки от тези компоненти.
"Обезпокоени сме, че Google може да използва позицията си в рекламните технологии, за да фаворизира собствените си услуги в ущърб на конкурентите си, клиентите и в крайна сметка на потребителите", каза в комюнике главният изпълнителен директор на британския конкурентен орган Андреа Кошели.
Говорител на Google каза пред Ройтерс, че компанията ще продължи да работи с регулатора, за да отговори на въпросите му и да сподели подробности как работят системите на компанията.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.