Великобритания започва второ разследване на рекламните практики на Google

Великобритания започва второ разследване на рекламните практики на Google

Британският регулаторен орган започна днес второ разследване за рекламните практики на Google, твърдейки че глобалната търсачка, собственост на Alphabet, може би нарушава правилата на конкуренцията и незаконно дава преимущество на собствените си услуги, предаде Ройтерс. 

Най-новото разследване на британския орган за конкуренция и пазари следва предходно, което разглеждаше споразумение между Google и Meta, компанията майка на Facebook, известно като Jedi Blue, сключено по-рано тази година. 

Регулаторният орган обяви днес, че разглежда три ключови части от веригата рекламни технологии, услуги, които посредничат в рекламните технологии, тъй като Google притежава най-големия доставчик във всеки от тези компоненти. 

"Обезпокоени сме, че Google може да използва позицията си в рекламните технологии, за да фаворизира собствените си услуги в ущърб на конкурентите си, клиентите и в крайна сметка на потребителите", каза в комюнике главният изпълнителен директор на британския конкурентен орган Андреа Кошели. 

Говорител на Google каза пред Ройтерс, че компанията ще продължи да работи с регулатора, за да отговори на въпросите му и да сподели подробности как работят системите на компанията. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Германското разузнаване: 90% е вероятността коронавирусът да е изтекъл от лабораторията в Ухан
Тръмп заплаши с 200% мита за виното и други алколни продукти, ако ЕС не премахне тарифата върху уискито
Ройтерс: Русия е представила на САЩ списък с искания за сделка за прекратяване на войната срещу Украйна
След преизчисляването: „Величие“ прехвърлят 4-процентната бариера за влизане в парламента
Конституционният съд обяви за незаконен изборът на 16 депутати
Анджей Дуда призова САЩ да разположат ядрени бойни глави на територията на Полша
Антибиотиците и лекарствата за вирусни инфекции ще са безплатни за малките деца