Коя е най-важната съставка на уискито
„Най-важната съставка на уискито е времето”, подчертава новата рекламна кампания на Chivas Brothеrs.
Компанията производител на марките скоч уиски Ballantine's, Chivas Regal, Royal Salute и Glenlivet финансира глобална рекламна кампания, която акцентира върху възрастта на алкохолната напитка. Кампанията ще се реализира в Европа, Близкия изток, Азия и САЩ, отбелязва campaignasia.com.
Тя се основава на резултатите от проучване на базираната в Ню Йорк, САЩ статистическа агенция BuzzBack през юни, 2010 г. Данните сочат, че 94% от потребителите свързват качеството на уискито с възрастта му, като 84% от тях се интересуват преди всичко колко е отлежала алкохолната напитка непосредствено преди да си купят бутилка.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
OpenAI и Microsoft предоговарят условията на партньорството си с идея за ново финансиране
Компании |Кризата продължава: Nissan ще съкрати още над 10 000 работни места в световен мащаб
Компании |Проблемите с Moet Hennessy поставят на изпитание качествата на Александър Арно
Компании |Жечо Станков: Либерализацията би изложила битовите потребители на високите пазарни цени на тока
Енергетика |Туск обвини Русия за пожара на най-големия мол във Варшава
Свят |На днешната дата, 12 май. Световен ден на медицинските сестри
На днешната дата |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 12-ти до 18-ти май
Хороскоп |Зеленски покани Путин да се срещне лично с него в Турция
Свят |Четири стратегии за разказване на истории, с които ще изградите лоялни последователи
Маркетинг |Как умните лидери запазват най-ценните си кадри
Лидерство |Цитат на деня
Цитат на деня |Светът на парите: Неизбежен ли е възходът на еврото?
Финанси |Устойчивост vs. икономика vs. енергия. Кой кого командва?
16-и зелен и енергиен форум |

Коментари
Няма въведени кометари.