Коя е най-важната съставка на уискито
„Най-важната съставка на уискито е времето”, подчертава новата рекламна кампания на Chivas Brothеrs.
Компанията производител на марките скоч уиски Ballantine's, Chivas Regal, Royal Salute и Glenlivet финансира глобална рекламна кампания, която акцентира върху възрастта на алкохолната напитка. Кампанията ще се реализира в Европа, Близкия изток, Азия и САЩ, отбелязва campaignasia.com.
Тя се основава на резултатите от проучване на базираната в Ню Йорк, САЩ статистическа агенция BuzzBack през юни, 2010 г. Данните сочат, че 94% от потребителите свързват качеството на уискито с възрастта му, като 84% от тях се интересуват преди всичко колко е отлежала алкохолната напитка непосредствено преди да си купят бутилка.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.