Коя е най-важната съставка на уискито
„Най-важната съставка на уискито е времето”, подчертава новата рекламна кампания на Chivas Brothеrs.
Компанията производител на марките скоч уиски Ballantine's, Chivas Regal, Royal Salute и Glenlivet финансира глобална рекламна кампания, която акцентира върху възрастта на алкохолната напитка. Кампанията ще се реализира в Европа, Близкия изток, Азия и САЩ, отбелязва campaignasia.com.
Тя се основава на резултатите от проучване на базираната в Ню Йорк, САЩ статистическа агенция BuzzBack през юни, 2010 г. Данните сочат, че 94% от потребителите свързват качеството на уискито с възрастта му, като 84% от тях се интересуват преди всичко колко е отлежала алкохолната напитка непосредствено преди да си купят бутилка.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Предлагат общинските жилища в София да се отдават на публичен търг
Общество |Най-големият застраховател в Швеция продаде целия си дял в Tesla
Автомобили |Туристическите нощувки в ЕС, резервирани през онлайн платформи, бележат нов рекорд
ЕС |Денят в цифри
България |Гърция планира инвестиции в отбрана за 25 милиарда евро
Свят |На днешната дата, 2 април. Международен ден на детската книга
На днешната дата |Почина холивудската звезда Вал Килмър
Свят |Първият F-16 каца днес на летище Граф Игнатиево
Политика |Интегрирана здравна грижа от Хейлан
Наука и Здраве | Advertorial |Американски сенатор изнесе 24-часова реч срещу Тръмп
Политика |Как да станете „Мениджър на годината“? Формулата за успех
Мениджмънт |Първият български F-16 Block 70 кацна в базата на ВВС в Граф Игнатиево
България |Как преминаха дебатите по първия вот на недоверие към кабинета "Желязков" (допълнена)
Политика |

Коментари
Няма въведени кометари.